Görev Beni Çağırıyor... Seni de...

20 Ekim 2022 Perşembe

9'lar

 


Senden sonra ölmek istemem dersin ya hep bana

Benim acımla ne yapacağını bilmeden

2 coşukla🌞 baş başa ve dul kalmak istememen

Birazda tembelliğin ve üşengeçliğinden çok korkarsın ya hani bensizlikten,

Neredeyse ölüyordum be senin yüzünden !!!

Sensiz ne yaparım diye hiç düşünme ve söyleme

Beni hiçlikten daha çok hiç sevme

Yaradan’dan daha çok neyi seversen ve neyden çok korkarsan

Onu alıp götürürler senin elinden,  yaşartırlar korkularını en hakikisinden

Ölüyordum az daha senin yüzünden

Çok sevme beni, ne evlatlarımızı ne de kendini

Ne soğuk, ne sıcakta sadece ılıkta, kararında ve dengen de kal

Neyi O’ndan çok seversen alırlar onu elinden

Öğretmektir amaç; hiçbir şeye muhtaç olmadığını ve korkaksızlığı

Tanrısal hiçbir şeye muhtaç olmamalı ve esiri olmamalı korkunun

Ne yaşarsan yaşa, ne kadar ezilirsen ezil mutlaka güçlenerek kalkarsın yerinden

Hayatı sev sen, acıları, ölmüş bırakmış gitmişleri

Hayat alınsın elimizden, acılar ve zaten gitmişler

Acılar, hayat ve yas… bu üçü pişirsin seni hamken

Hayat artık yas, acı ve gözyaşıyla bir

O yüzden hayat çekilip alınsın ellerinden

Hayatın yerine “yaşam” alsın artık yeni yerini

Acının ardından başlıyor güzellikleri fark etmen

Sana kalsın hep güzellikler, yaşam bir de ben

 

Neredeyse ölüyordum be senin yüzünden…

Korktuğumdan mı böyle söylüyorum sanırsın ölümden

Ölüm sebep değil yarım kalmış bir işim var yapılması gereken

Coşuklara🌞 bırakmalıyım mis gibi bir yaşam

Hayat çok yoruyor artık hepimizi, öğrendiğimiz yeter eskimişliklerden

Gücün kendinden geldiğini  o kadar az ki bilen

Olan gücünü de çatışmaya harcıyor bir çok kin güden,

Fesatlığı hala var ediyorlar, düşüncelerinde ve hayallerinden

Kötülüğün kontrol altına alındığı bir dünya benim hayalim

Sahneden inmeli artık savaşçılar, ağzından kin ve öfke saçanlar

Sanatçılar, şairler, yazarlar, komedyanlar, dansçılar...

Filozoflar, bilgeler, bilginler ve sporcular almalı sahne de ki yerini

Her bir renkten ve çeşitten insan sahnede olmalı en cesaretlisinden

Dünya artık bir sahne olmalı, herkesler de başrol oyuncu

Kır çiçekleri gibi rengârenk ve çeşitten

Neredeyse ölüyordum be senin yüzünden…

Hiçbir yere gitmiyorum sahneye 9’ları yükseltmeden …


Haccecan

20.10.2022

Era- Ameno

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı Bekliyorum