Görev Beni Çağırıyor... Seni de...

31 Ekim 2022 Pazartesi

Belki de

 

Şiirlerim de hüznü akıtmaya geldim yine

Aksında gitsin diye yüreğimde

Na tam şuramda, boğazımda hani bazen de dersin ya yüreğimde

Sıkıp sıkıp bir türlü bırakmayan bir yumru durur ya

İşte onu akıtmalı bu şiiri her okuduğunda

Tam olamamanın yumrusudur o, durur kambur gibi sırtımda

Ne sevgili, ne yar, ne çocuk, ne de para.... tamamlayamaz o yarımlığı

Bu dünya da kimse tam olamaz zaten, tam olduğunda yerin bura değil ki ora

Ne yaparsan yap hep bir yanın eksik, bir yanında sanki odun yontulur 

Bu hiç yaşanamayacaklıkmış halleri yaşatıyordur belki de

Her yeni bir günde yaşamak olsun diye sebebim

Ve tamamlamaya bir adım daha yaklaşayım diye kendime

Eksikliği tamamlamak, oduna en güzel şekli vermem

Belki de bunlar isteniyordur benden

 

Şiirlerim de sana varmak için geldim yine

Varayım da kavuşayım sana

Na tam şuramda, yüreğimde hani bazen değil yapışmışçasına ruhuma

Sıkı sıkı sarmış bırakmaz beni senin benliğin

İşte varlığınla-yokluğunun bir olmuş halini akıtmalıyım buraya

 Bazen sen olursun bazen ben, bir olmaya doğru giderken

Biz olsaydık bir olurduk, bir olsaydık yerimiz bura değil olurduk ora

Ne yaparsak yapalım biz değiliz, bazen sen olursun bazen ben

Biz olmak için çabalarım, koşuşturmacalarım, feryatlarım, sebebimsin sen

Belki de bunlar isteniyordur bizden…

Haccecan

31.10.2022

Son Ekim Günü

Dinlenildi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı Bekliyorum