Görev Beni Çağırıyor... Seni de...

13 Ekim 2022 Perşembe

Alkım

 

Aşkı kanattığım doğrudur

Seni mi kanatmalıydım yoksa!…

Damarlarından akarken bana doğru sevgi..

Koşarak çılgınca gelmeliydim sana doğru

Tam kavuşacakken hayalin yok olur gözümün önünde

Seni değil aşkı kanatmalıyım diyorum sonra

Aşk beni hiç bırakmadı… Bırakamaz da… Bir tek o bırakmadı…

Gözümün önünde değil gönlümün en derininde

Deniz kabukların arasında durur sıkıca

Bir inci gibi beyaz şimdi, sonra mora çalacak

Morlaştıktan sonra sonsuz renkte ışıldayacak

Kanattığım aşk nihayet kanatlanacak

Semalarda boşlukta uçuracak

 

Aşkı boyadığım doğrudur

Seni mi boyamalıydım yoksa!!!

Hayalet misali, bir varmış bir yokmuş gibi renksiz halin

Sıkı sıkı tutmalıydım yüreğinden

Başka bir gönüle kaydın tam seni boyayacakken

Seni değil, aşkı boyamalıyım diyorum sonra

Aşk ilk ana renklerdi, ardından rengârenklendi

Alkım gibi, 7 renk sonra milyon renge çalacak

Milyon renkten sonra sonsuz renkte ışıldayacak

Fırçamın ucunda değil zihnimin her yerinde

Gökkuşağının tam da bittiği yerde

Boyadığım aşk nihayet sonsuzlaşacak

Semalarda boşlukta uçuracak

12.10.2022

Haccecan


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı Bekliyorum