Görev Beni Çağırıyor... Seni de...

19 Ekim 2022 Çarşamba

Sevgice

 

Şiirlerim ben öldükten sonra tek bir dile çevrilsin

Dünya’nın tek ortak dili olan sevgiceye

Ki herkes anlasın, hissetsin yüreğinde

Çocuğun haylaz kahkahasında okunsun

Sevgiliye duyulan hasrette

Ölünün ardından yakılan ağıtta

Savaşta atılan füzenin yaktığı parçalanmış kara cesette

Atan zalim daha, vicdana kavuşacağı halidir sevgice

Bir bebeğin gecenin en karanlığını yırttığı zaman, ağlayarak memeye kavuştuğu an

O an kadar var mıdır uykuya hasret duyulan, doymak bilmeyen ağızdan

Bunlar değil midir hepimizce anlaşılan ve hiç ayırdımı olmayan

İnan herkesler anlar, bu şiir o anlara çevrilirse

Hepimiz tekiz, yaşamı farklılıklarda deneyimleriz

Ben a derim sen Q  … Sesler farklı olsa da duygular bir

Farklılıkların içinde milyar olsakta, deneyimler bir

Gözler hep ayrı görse de bizi tek gören Tanrı bir

Milyon yıl mağarada duran duvar yazısının keşfi gibi er ya da geç anlayacak herkesler 

Milyon yıl önce duvara yazanı herkesler duyacak ve anlayacak

Zamanı yırtan ve büken olarak yerini alacak, ancak daha zamanı var

Ne olduğunu o hiç bilmese de kim olduğunu anlayan biri muhakkak olacak

Yaşadım bir zamanlar, yazacağım buraya

Milyon yıl sonra, anlayacaksın sen orada

Düşüncelerimiz birleşecek işte o anda

O andan daha muhteşem bir an var mı dünyada

İyi ki varsın yazacağım buraya, sevgimi akıtacağım sana

Sevgisini ilan edecek biri bir başkasına

Duyguları itiraf eden şiirin gizemli şairi ünvanı kalsın bana

O duyguların tercümanı olmak yeter bana

Duygular bir dostum, diller farklı olsa da

Duyguların ortak alanında buluşacağız elbet zamansızlıkta


Haccecan

18 ve 19 Ekim 2022

İki tarih ve bir şiir..

Mix El Amor (la Tendresse)

Yevgeniy Nikitenko Music


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı Bekliyorum