Görev Beni Çağırıyor... Seni de...

14 Ekim 2022 Cuma

Hep sen...

 



Yalnızlığına bir nefes, bir ten ve bir an

Olmaya geliyorum sana doğru

Eğdiğin ağır başı kaldır, boşalt ağırlıkları

Hiç olsun zihninde, hiç olmamışlar olsun

Olanların hepsi yordu seni, beni, bizi, hepimizi

Hiç olmamışları ve olamayacakları da koyalım

Hayalleri koyalım yerine, tospempe ardından mora dolan

Dünya, en güzel günleri hiç  göremedi

Göremeyişi hep tembelliğimizden di

Umursamazlığımız, aymazlığımız ve sevgisizliğimizden di

Dünya da daha önce hiç bilgece davranılmadı…

Bir bilge varsa yanında hep bir cahilde barınırdı

Ölüm yalnızlığında, bekledi durdu binlerce yıl

Bilge’lik, aşk, sevgi, sevişmek ve huzur…

Yalanlardan, hatalardan ve acılardan edindiklerimiz

Kaya gibi sert, kalbin kadar soğuk ve sen kadar hissiz

Bırak onları… yanına bir tek tecrübelerini al

Hayır gelmiyor anladık artık o hayırsızlardan

Bir tecrüben, bir nefes, bir ten ve bir an…

Bunlar yeter bize, başkası yok gözümde…

 

Sen diyorlar ya bana gülüyorum

Sen hiç sen olamadın ki.. sen hep ben

Bende ki seni bir anlasalar hava da kapacaklar

O yüzden bildirmedim beni, hep bilsinler sen…

 

Şiirlerim beyaz zeminde siyah lekeler gibi

Kargacık burgacık çok da anlamsız

Yüzünde nasıl bir ifade oluşturuyor bilemem

Anlamanı isteseydim beni, olurdum sen

Beni ve şiirlerimi anlamamalısın asla

Anlayacağın zamanlara varmadı ki dünya

Anladım işte dediğinde anlamazlığa vuracağım

Anladığın yerde artık olmayacağım

Hiçlikte bir olmak için bekliyor olacağım…

 

Sen diyorlar ya bana seviniyorum

Sen dedikleri yerde benim yaşam sevincim var

Tam oraya bir tohum atasım var

Herkesler hep seni anmalı

Her yer ağaç ile dolmalı

Her yer orman olmalı

Bütün canlılar orada barış içinde yaşamalı

24 saat ağaç sulamaktan harap olmalı

Ki dünyanın en çok ihtiyacı olan bu değil mi?

Bir oksijen, bir orman, bir barış yani hep sen..

Bir ormansın sen, dünya bile artık sen,

Dünyam, ormanım, havam ve suyum…

Hep sen, hep sen ve sen …


Haccecan

14.10.2022

Concierto de Aranjuez

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı Bekliyorum