Görev Beni Çağırıyor... Seni de...

12 Ekim 2022 Çarşamba

Nazım

 


Uçuruyor beni hayaller

Beden tutuyor yer çekiminde

Bırak beni diye yalvarsam da

Yok henüz zamanı değil gitmenin

Bedenin içinde kurmalısın hayali

 

Morlaştırıyor beni müzikler

Tınıların arasında süzülürken

Akarken buluyorum kendimi

Ne olur kavuşayım okyanusuma diye yalvarsam da

Olmaz zihninin içinde akmalısın sonsuzluğa

 

Bunca müzik ve hayaller boşuna değil

Bunca acı ve öfke dahi lüzumsuz değil

Boşuna sandığın her şey senin zannınken

Akmayı ve konmayı da öğrenmeli boşunalıkta

Belki böylece varırsın zamansızlığa

Şairlerin satırlarında sevgiyi dile getirme nedeni neydi?

Neden sevgi olmazsa olmazıydı Nazım'ın?

Varılacak Nirvana mı,  son durak mıydı Sevgi?

Yoksa o duygu muydu sonsuzluğa vardıracak?

Soyutluyor beni sevgileşmek

Sevdiğini sandığım anlar bile ne kadar kutsal

En değerli olduğu anlar, saydığımdaydı karşılığı var

Soyutluyor beni senin hayalinle sevgileşmek…

Her yerler beton kadar ağırken uçuyorum şimdilerde

Herkesler tartışıp dururken yoğruluyorum sevgiyle

Kendine doğru çekip duruyor beni varacağım yer...


Haccecan
12.10.2022

Turnaların Ağlatan Dansı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı Bekliyorum