Görev Beni Çağırıyor... Seni de...

10 Kasım 2022 Perşembe

Açık Artırma

 


Kendimi çıkardım açık arttırmaya 

Bir yanı ile melek, bir yanı ile dili diken

 Babam gibi adamlar doluştu salona

Ederimi bilmezken, giderim için havalandı eller

En çok sevgiyi ödeyene kendimi verecekken

Hiç bilemedim ki, benim ederim ne eder

Lime lime ederlerdi fiyat verirlerken

Gözlerimle, sözlerine kanlı paslı hep ettim itiraz 

Etmeliydim diye düşünürdüm az daha fiyat

Yetmiyor, kesmiyor, aç yanımı doyurmuyor 

Dişimin kovuğunu bile doldurmuyor

Öderiz deyip kıvırmayı göze aldıkları sevgi müphem

Hep bir çelişki, hep bir belirsizlik, hep bir tezad

Milyonluk, milyarlık ve trilyonluk teklifler…

Sonu gelmedi, sorulup durdu "var mı arttıran?"…

 Anladım orada paha biçilemeyeceğimi...

Adamlarda değil babası tarafından sevilmeyen...

Kadınlarda olurmuş bu müphem...


Haccecan

10.11.2022

Yazarken Dinlenildi

Kıngdom of Heaven Film Müziği Crusaders

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı Bekliyorum