Görev Beni Çağırıyor... Seni de...

23 Kasım 2022 Çarşamba

Özben

 

 Leyla ile Mecnun, Ferhat ile Şirin, Tahir ile Zühre …

Dişi ve eril iki enerji var, büyük aşkların zemininde

Aşkın o hali de yaşanmalıydı, aşkı tâ buralara onlar taşıdı

Hikayeler, şiirler, romanlar hep o aşklar üzerine kurgulandı

Yaşanmasaydı aşkın o hali, yoksa insanlık aşkta ikmale kalırdı

O aşkların hepsi, seni hakikate vardırmak için yaşandı

Hacce ile Can aşkı yaşanmalı artık, yani Ben ile Özün..

Haccecan ve özben … içeride bir olmalı, dışarıda aramamalı

Sen ile özün, özün ile sen… hakiki aşkın yeni adresi…

Hiçbir kuvvet ayıramaz birbirinizden

 

Aşk için dengini bulamadığında

Bulduğunu sandıkların yarı yolda bıraktığında

Veyahut aşkına kibrinden yanaşamadığında

                      Dersin ya hani “Ahtım olsun!! yaşarım aşkı onsuz da!”                 

Dön kendi içine ve özünle aşkı yaşa…

Kendine aşık olmak değil bu, kibir ile karıştırma…

Bir ben var benden içeri, bir öz var senden içeri

Sen Öz’sün, Özün ise Tanrı ile zaten bir,

Olacaksın Tanrısal, sende ki öze kavuşabilirsen... 

Haccecan

23.11.2022

Ceza-Suspus

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı Bekliyorum