Görev Beni Çağırıyor... Seni de...

9 Kasım 2022 Çarşamba

İyiliğin Kötülüğe Cevabı

 

Kimi suçlar Amerika, İsrail, İngiltere, kabala…

Kimi erkeği, kimi kadını, kimi politika,

Kimi ekonomi, kimi kaderi, kimi de suçlar Yehova…

Hep mağdur Ortadoğulu,  Afrikalı, çocuğu, kadını,

Herkes suçlu, herkes mağdur ancak hep haklı kendisi…

Kendini değiştirmeden kimse beklemesin dünyanın değişmesini...

 

Kimi taraf tutar Rusya, kimi de Ukrayna

Taraf tutmak gerekiyorken sulhu cihanda

 

Kendini çok iyi kamufle eder arabozanı…

Sen karşıtlaştığına öfke yükü ile dolarken,

Amuduna götürür sen ile beni birbirimize düşüren

Suçlamak yersiz onu da, birbirine düşürmek zaten onun görevi 

Birbirine düştükten sonra anladın sende hakikati…

 

Kötü’yü bile sever hale getiren bu seviyede

Dersin kötülük olmazsa nasıl bilecektim ki hakikati

Sevinçle dolduruyor beni seninle bir olduğumuz gerçeği..

Ancak saf, mazlum sayma iyiliği, hak ettiğini de görecek yapan kötülüğü…

Kılıçları da kuşanırım, kötülüğü keserim orta yerinden 

 Kendimi de yakarım ama yanarken de yakarım kötülüğü.


04-09 Kasım 2022

Haccecan


Yazarken Dinlenildi

Kıngdom of Heaven Film Müziği Crusaders

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı Bekliyorum