Görev Beni Çağırıyor... Seni de...

8 Kasım 2022 Salı

Deneyim...


Aşkım büyük mü geldi sana?

Hüzün yeter mi sandın sana?

Hüznü sakın aşk ile karıştırma …

Hüzünde olsun tabi biraz  ama

Daha çok ben olmayım aslında

Ben olmalı senin içinde

Sen olan beni, ben sanıp doyasıya sevmeli

Sen seni çok sev, hep sev… Sadece sev…

Kendini sevmeyen kimseyi sevemez ki…

Kendini sevseydin çok sevecektin beni

Kendini sevmediğinden sevemedin beni

Seni ve beni  sevdikten sonra...

Sen ile ben arasında kuracaktın dengeyi

Dengeyi kurduktan sonra sevecektin herkesi

Düşünüyorum hep beni ve seni

Durduramıyorum hiç kendimi…

Acaba diyorum niye sevemedin beni?

Kendini hiç sevmediğinden mi?

Aşkım büyük geldiğinden mi?

Yoksa daha aşk zamanlarına gelmediğimizden mi ?

Aşkın bile bir zamanı var

Kalbin yarısı dolduğunda aşkla

Diğer yarısı dolarmış acıyla…

Acıyı da öğretti aşk bana

Çok acıdan sonra yeter bu kadar 

Sonra aşk ile acıyı bir eyleyip

İkisini  birleştirdim huzurla

Sonra anladım ki

Aslında her şey birmiş

Ruh istermiş sadece deneyim….

04-08.11.2022

Haccecan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı Bekliyorum