Görev Beni Çağırıyor... Seni de...

23 Aralık 2022 Cuma

"Ah!!"

 


Yâr... ah!... yâr…

Gözlerinde öleceğim…

Sonra tekrar dirileceğim…

Ölüp ölüp dirilmelerin sonunda

Oldum deyip son şeklimi alacağım…

 

Yâr... ah!... yâr…

Nihai ölümümde kalbine gömüleceğim

Üzerime toprağı yüreğimle atacağım

Mezarın üzerine safran salacağım

Kök salıp orada gölge olacağım

 

Yâr... ah!... yâr…

Gölgeler nasıl fısıldar bilir misin?

Sen sustuğunda bende susacağım

Sen konuştuğunda, çığlık atacağım..

Işık olduğunda dibinde var olacağım…

 

Yâr... ah!... yâr…

Deli ile aşık arası bir yerdeyim

Aşık olsam gözlerinde kalırdım

Deli olsam ortalarda dolanırdım

Nerede olduğumu elbet bulacağım…

 

Yâr... ah!... yâr…

Yar ile yar arasında bir "ah!" var…

Bu “ah!” ta bir sitem mi var?!  

Pişerken serinler gibi oluyorum biraz

O "ah!" olmasa Yâr'da ne işim var?


Haccecan

22.12.2022 

Dedublüman / Çağrı Çelik Gamzedeyim Deva Bulmam

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı Bekliyorum