Görev Beni Çağırıyor... Seni de...

2 Aralık 2022 Cuma

Kuytu

 


Kuytu köşelerde yaşanan sevdalar gördüm…

Kalıcı mı yoksa geçici miydi anlamaları için yaşanırdı kuytuluklar da..

Ektikleri sevgi filizlenecek miydi tenhalar da?

Yoksa yüreğinin ateşi dinecek mi başka bir ıssız kenarda?

 

Yüreğini  bırakmayanları da gördüm kuytuluklara ..

Korkmadan her şey apaçık yaşanmalıydı ulu orta,

Sevdasının gözlerine ektiği sevgi muhakkak gönlünde eşginlenirdi…

Şimşekler havada çakardı elleri birbirine bağlandığında…

 

Ve gördüm, ulu orta yaşamadan içten içe sevdalananları da…

Sevdayı ektiği yer kendi yüreğiydi... kendi öz benliği

Sevdası için gerek duymazdı karşı cinsin vücuduna

 Doyamazdı benliği, kendi özüyle buluşmalara…

 

Yaşayamıyordu kimi de aşkını, ne benliğiyle, ne ulu orta, ne de kuytularda 

Oyalıyordu kendini ne gidebildiği ne kalabildiği sevdalarda 

Yaşıyordu sevdanın milyar çeşidinden kendi talihine düşen çelişkilisini..

 Aşk ateşinde pişmek sanıyordu, tamu'da kaynamayı kazanlarda  …


Haccecan

02.12.2022

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı Bekliyorum