Görev Beni Çağırıyor... Seni de...

6 Aralık 2022 Salı

Aurikulat

 

Nisan ayında çıktın karşıma, kah ılık kah soğuktu hallerin

Tohumunu attın o an, sandım ki hep benimlesin…

Mayıs ayında cesaret ettim bakmaya cemaline

Bakışının ardından  tohum filizlendi gün ışığında..

Haziran ayında, çişeli bir sabah, dalımda ilk açan yaprak

Narin mi narin, yemyeşil, birazda çıtkırıldım, taptaze pıtırak…

Temmuz ayında o bunaltıcı sıcakta, doldu her tarafım yaprak

Kuşlar kondu dalıma, ötüştüler dudak dudağa, yuva oldum onlara…

Ağustos ayında yandım piştim kavruldum, yine de tazecik aurikulat

Dallarımla kol kanat gerdim onlara, cik’leşiyor yavru kuşlar yuvalarda

Eylül ayında serinler gibi oldum biraz, yapraklar kımıl kımıl esen rüzgarda

Yavru kuşlar kanat çırpıyor, bazen de uçarak gidip geri geliyor yuvalarına

Ekim ayında soğuk çarpıyor yüzüme, sararır gibi oldu yapraklar

Kanat çırpmaz oldular, göç edip gitti kuşlar sıcak diyarlara

Kasım ayında sararıp döküldü, tek tük kaldı yaprağım dalımda

 Yavru yerine durur artık sararmış yaprağım, dal yumaklarında

Aralık, Ocak, Şubat ayları... durmaya bile yok takatim, zangır zangır titrerim

Ne kuş yuvası, ne sararmış yaprağım kaldı dalımda... anadan üryan çıplağım…

Mart ayında gözümü araladığımda, kalmadı ne gücüm ne de dermanım

Köklerimde can var bir tek, hissederim tözlerimde şıp şıp damlar kar suları

Nisan ayında yine çıktın karşıma, kah ılık kah soğuktu hallerin…

Tohumunu attın yine, sandım ki bu sefer belki gelirsin...

Cesaretim tavan yaptı Mayısta, gözlerinin içine dik dik bakarım...

Bana bakıp duruyorsun, ben ilerlerken mevsimlerde ve aylarda…


Haccecan

02.12.2022 yazmaya başlanıldı  06.12.2022 sonlandı...

Kingdom Of Heaven film müzikleri


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı Bekliyorum