Görev Beni Çağırıyor... Seni de...

29 Aralık 2022 Perşembe

Kim bu?

 

Hep aşıktım aslında…

Her zaman dururdu aşk dalımda

Fırtınalı karakışların beklerdim ardında

Düşürmeyip açtıran, meyveye durduran

Ilık havaları, baharı gözlerdim yollarda

 

Beklemeyi bilmeyenin açmaz dalları

Susmayı bilmeyen gönlün, dinmez çığlıkları

Geride bırakamadıkların kırar dallarını

Kalbi temiz kalanlar en çok hak eder açmayı   

 

Ağlamak paklar beni

Yıkamalı gözyaşları bu karartıları

Ağlamak ancak paklar seni

Yıkamalı bu umursamazlığını

 

Gülmek yakışır bana

Ay gibi parlamalı dişler somurtkan çehremde

Gülmek yakışır sana

Güneş gibi ışıldamalı kararmış ruhunda

Bir ve diri olmak yakışır ikimize

 

Hangi ara olduk ikimiz?

Bir ben vardı bir de sen…

İkimizde çalıyorduk ayrı telden..

Mazi ise kalan geride

Kim bu hep giden ileriye?


Haccecan

07 Kasım başladı -29 Aralık Sonlandı


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı Bekliyorum