Görev Beni Çağırıyor... Seni de...

13 Aralık 2022 Salı

"O" Kazık Soru

 

Bu satıra taşıdım varlığını

Bu satıra taşırdım yokluğunu

Bu satıra  kazıdım sensizliği

Bu satırda yaktım eski beni

Bu satırda ise koydum üç nokta ...

Satırlara yazmak kâr etmedi işte

Taşıyorsun her bir yerimden

Bunca yıl oldu sevmeyi beceremedim

Bunca vakit oldu çoğalarak artıyorsun hala

Taşıyorsun benden artık, sığdıramıyorum ruh kabıma

Boşa gitmeyesin diye kaplar koyuyorum etrafıma

Dağıtmak için hazır tutuyorum ihtiyacı olanlara

 

Bilmiyorsun değil mi ve de bilemeyeceksin!

Nereden bilebilirsin ki sensizliği?

Ah kalbim! hep sızlar inceden

Sanki dinmek istemezcesine

Konmuyor artık dallara

Konmak istemezcesine

Uçmaktan harap oldu

Durmak bilmezcesine

Ne durmak, ne konmak, ne susmak…

Kâr etmezcesine

Ne de güzel ilerliyor yelkovan, akrebin peşinde

Durmak istemezcesine

Ya şu ay’a ne demeli 

Hep dönüyor kürenin etrafında

Başı dönmezcesine

  

"O" muydu bana soracağınız kazık soru kabir melekleri?

Sorup durdunuz ölmemi beklemeden..

Bilmek istemezcesine

Cevap veremeyeceğimi bile bile

Yaşarken azap çekeyim diye.

Azapla da olsa sonunda ıslah ettiniz beni..

 

Alınmıyor zalimler artık cehenneme

 Salınmış geziyorlar ortalık yerde

Onlar bile bekliyorlar hukukun adalet dağıtmasını

Ortalık kaynıyor günahından arınmamış cünüplü gezen

Depremler sallıyor yeri, sular boğuyor şehirleri

Cehennem oldu yeryüzü

Cayır cayır yanıyor eski sürüm düşünenler

Yanıyor bir de içim, seni göremediğim için…

 

Görmekten sonra ki safhaya geçtim

Görmeyeceğimi bile bile hep seni seveceğim 

Bir âmâ nasıl severmiş sayende öğreneceğim 

Sırf inadına ve oturmak için meleklerle barış antlaşmasına

Belki artık kazık soru sormayı bırakır kabir melekleri…

Cevap verirler, sesleri gelir ötelerden…

“Bırakamayız, var oluş nedenimiz soru sormaktır... 

Gözlerinden sonra, sıra gelecek diğer duyu organlarına!"


Haccecan

07 Aralık - 13 Aralık 2022

Hayko Cepkin. Destina (Yeni Türkü Zamansız)

Ne şarkı ve Ne güzel bir yorum...

Parçalarıma ayırdı..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı Bekliyorum