Görev Beni Çağırıyor... Seni de...

20 Aralık 2022 Salı

Otoban

 

Dedim aşk acısı kimseyi öldürmemişse

Beni de öldüremez, gideyim kendi yolumda

O yol üzerinde tutundum başka aşklara v acılara

Aşk üstüne aşk, acı üstüne acı. Yığıldı hepsi üstü üstüne

Hepsine karşıdan şöyle bir baktığımda…

En kutsalı yürüdüğüm yolumdu... kendi davamda…

 

Yolum…, engebeli, kıvrımlı, bol çakıllı

Olsun! kimse dur demesin de bana,

yavaşça giderim yükümle sırtımda

Gerçi “dur!” dese de olmazdı fark edeni

Bütün gücümle devirirdim engelleri

 

Geri de bıraktığım yol dümdüz, asfaltlı otoban

Geriden gelenler için koydum tabela ve ışıklı levha

Seyahat edecekler şen şatır, son ses şarkı radyoda, 

Sıfır model araçlarla, giderlerken asfaltlı yolda..


Haccecan
09 Aralık - 20 Aralık 2022
Hayko Cepkın - Destina

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı Bekliyorum