Görev Beni Çağırıyor... Seni de...

15 Aralık 2022 Perşembe

Ceza Ehliyeti

 

Cismini unuttum, yüzünü, ellerini, gözlerini…

Silindi gitti hepsi…

Hiçbir şey yok sadece hülyan kaldı …

Hayalin var mı, yok mu?

Bu sızlayan hülyan mı, kalbim mi, senin tesirin mi?

Ayırt edemiyorum…

İspatlayamıyorum varlığını sorgulayan, yargı adamlarına..

Suçlu o diyorum, bu acılara salan beni o!!! 

İnandıramıyorum ne kendime ne de sorgulayanlara…

Deli diyorlar bana,

Ceza ehliyeti yok!!!

Birde beni delirttin mi şimdi?!

Bravo!!!

Ama umursamıyorum…

Sayende ceza almaktan yırttım diye…

Daha bir sever oluyorum seni…

 

Yalnızlık kuyusunun en dibinde

Kendimi buldum yine

Ne zaman ve nasıl düştüysem

Öyle çıkarmam bekleniyordu benden


Kuyuda ki sen misin yoksa yalnızlığım mı?

Pişt…!  Kimsin sen?

Kim olduğunu söylemeden

Seni beni mi var ayol...?!

Saklambaç oynarak...

Kahkahalarla gülüyor şen şakrak…!

Bırak! biraz daha kalsın kuyu da, yerini sevmiş anlaşılan!


Haccecan

Hayko Cepkın - Destina

08-15 Aralık 2022

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı Bekliyorum