Görev Beni Çağırıyor... Seni de...

9 Aralık 2022 Cuma

Evlat

 


Bırak öpeyim yüreğinden çoşuk🌞

Yüreğim çöl gibi bırak ıslatayım sevginle

Tazeciksin, Rahman’ın sıcaklığı var üzerinde, 

Ayrılalı milyon yıl oldu oradan, bırak ısınayım sıcaklığınla

9 ay taşıyamaya doyamadım seni…

Bırak seni, bir kere daha doğurayım

Doğururken kendimden bir kez daha doğayım…

Doyamıyorum sana, belki böyle doyulur tadına

Neşesin, tadsın, balsın, devamımsın, tamamlayansın…

Gelirken beni neden ve niçin seçtiğini anlayamadığımsın…

Boğarsın sevginle, ayıramam kendimden, boynuma yılan gibi dolanırsın

Seni ne ile yüklüyorsam, onun ile hemencecik donanırsın

Aynamsın aynı zamanda, hatalarımla kuşanıp karşımda duransın

Küfürlerimi içime içime kusuyorum yoksa anında kopyalarsın

Kendimi inat sanırdım, böyle bir inat varlık yokmuş dünyada,

Tutturdun mu bırakmıyorsun tuttuğunu…

Zamanı da tutsan ya bazen, kalsak ya hep yan yana…

Lafımı dinletemediğimde zırıl zırıl ağlatansın…uçurumdan atlarım sanırsın..

İçindeki sonsuz gücün nereden geldiğini anlayamadığımsın

İhtiyarlığa doğru giderken yetemiyorum sana, peşinde kalıyorum soluk solukluğa

Ben yorgunluktan sızıp kalırken kenarlarda, koltukların üzerinde zıplayan örümcek adamsın

Beni bir finoya döndürensin aynı zamanda

Gel deyince gelen, git deyince giden, amuda da kalkabilen

Vefalı bir müttefiğe döndüm sayende

Yanarsın diye çay içmeyi bırakıp, yudumlamaya başladığımsın

Sana ne masallar anlatacağım daha… bir büyü hele… hakiki dostum olacaksın

Anlattıklarımla yetinmeyip masallarda bir  kahraman olacaksın


Haccecan

09.12.2022

Antidepresan - Slow Cover (Selen Official)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı Bekliyorum