Görev Beni Çağırıyor... Seni de...

12 Aralık 2022 Pazartesi

Öğretme Heveslileri

 

Öyle olmamalıydı aslında..

Hayır! Hayır! Asla! olmamalıydı öyle..

Sende yanılttın beni

Sözlerin kimseler değildi, hiç birinde yoktu o tavır

Bambaşkaydı… Ne her şeydi, ne hiçbir şey

Hiçbir şey vaat etmeyen ancak beklentileri Everest’e çıkartan

her şeyi verebilecek,

Yarım beni tamamlayacak

Sende ki yarımlığı da dolduracak olandım 

Her şeyi verebilecekken

Değil vermek hep aldın sen

Beni benden, ruhumu bedenimden ,

Kalbimi yerinden,

Varlığımla bir olmuş yokluğumu da,

Boşluğuma taktığım yeni adı,

Acılarımın yeni adını da

Kendimle olan savaşımın, baş düşmanı konumunu

 Kalbimde olan kırıklığın, kapanma şansını da aldın 

Tükenmek bilmedi, almakta ki arsızlığın 

Bana ne ektiysen, onu sana biçtireceğim

Ya kendimi ya seni yok edeceğim

Var etmek için aldığın kalbimde artık bir hiçtin

Benden aldıklarının yerine yenisini çıkardım 

Nasıl yaptığımı hiç sormayasın..

Benden aldıklarınla sen neler yaptın?

Sordum yukarda ama sen yine de sormadım say...

Yeni sende katkım ne oldu hep merak ederim…!

 

Aşkı kim utanmak olarak bellettiyse 

Onlar yüzünden kaldık yarım, olduk noksan…

Sakınılması ve korunması gerekir diyenler yüzünden

Yüzüne bile bakamadık aşkın, saklayıp kaldırdık kilitli dolaplara

En çok arsızlık yapanlarda bu öğretenler değil mi zaten?

Her şey yarım kaldı bu öğretme hevesleri yüzünden

Anlayanlara öğretmiş oldular tek bir hakikati

Kendi hayatını yaşayamadığında, geride kalıyormuş acı tadı.


Haccecan

Dinlenildi Radyo Romantik Türk


30 Mayıs Başlanıldı-12 Aralık 2022 Sonlandı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı Bekliyorum