Görev Beni Çağırıyor... Seni de...

1 Mart 2009 Pazar

Cılız Işık Zerresi


Hüznün eşiğine geldim yine...
Geri dönmeliyim diyorum kendime...
Yok olmaz diyor öteki yarım...
Gir kapıdan içeri, bak karanlığa doğru...
Bir şey göremeyeceksin bir süre...
Sakın yumma gözlerini, aç sonuna kadar...
Alışmaya başladığında seveceksin karanlığı
Görmeye başladın değilmi cılız ışık zerresini?
İlerle, yürü ışığa doğru,
Korkma yanındayım!!
Gözlerinin kamaşması için
Beslemen gerek ışığı...
Haccecan
01.03.2009 23.34

10 yorum:

  1. ışığa gitme geri dön :)

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel,
    sırf yorum olsun diye yorum yazmadığımı biliyorsun sen.
    Sevgimle...

    YanıtlaSil
  3. Işığa git geri sakın dönme demiyorum.İçin sana en doğru yolu gösterir, sevgilerimle dilek.

    YanıtlaSil
  4. Günün aydınlanacağı en şafağın en karanlık olduğu andır...:))

    Güzel bir şiir...

    YanıtlaSil
  5. Adsıza:
    Işığa gitsemde, gitmesemde aynı.. bi bakayım ne var ışıkta dedim :))

    Nur ablama:
    Bilirim yorum yazmak için yazmazsın. Konuşmak içinde konuşmazsın değil mi? Senin beğenmen benim için önemli... Sevindim Beğendiğine..

    Sufime:
    Işıkta karanlıkta bir.. İçimin dediğini yapmam pek birşeyi değiştirmiyor...

    Hüseyin Soykök'e
    Günün en karanlık anı, güneşin doğmadan önceki hali... Bu hal bize birşey mi anlatıyor acaba?


    Hepinize sevgiler, yorum yazıp blogumu şenlendirdiniz..

    YanıtlaSil
  6. Bu hal bize;
    güneşli günler göreceğiz çocuklar..
    motorları maviliklere sü re ce ğiz...
    ışıklı maviliklere

    diyen
    ülkemin büyük ozanı Nazım Hikmeti hatırlatıyor..
    Yani; dayanın karanlığı yenmeye RAMAK kaldı diyorum..
    :)

    YanıtlaSil
  7. Geri dönmek ışığı bırakmak demek... Geri dönmek hüzünden vazgeçmek demek... Geri dönmek, belki istenen belki de istenmeyen bir şey demek.

    YanıtlaSil
  8. Her zaman için ileriye bakılması gerektiği bir kez daha anlaşılabiliyor.

    YanıtlaSil
  9. sanki bu şiirin ardında ağır bi kararsızlık yükü var gibi,yada bişeyleri istemeyen kendini ikna etme isteği gibi,belkide bana öyle geldi:)
    ama hakkaten güsel yazmışsın canım,öpüyorum seni hisli yüreğinden,,

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı Bekliyorum