Görev Beni Çağırıyor... Seni de...

24 Mart 2009 Salı

Artık Yokum


Yapma ama böyle...
Ezip geçme beni yine...
Salma üstüme o bakışları..
Dişlerin mahkum etsin
O kırıcı, zalim sözleri..
Hırçınlığını dizginleyemiyorum artık..
Sahildeki kaya gibi
Güçlü ve sert olsam bile
Hangi kaya sürekli çarpan
Dalganın karşısında erimemiş ki?...
Ne kadarda sakin ve durgundun oysa..
Gelmeni beklerdim hep ardın sıra..
Çarpmaların okşamaydı..
Ne oldu sana?
Benmiyim suçlusu içindeki fırtınanın?
Cevaplarında ben yokum bu soruların..
Artık bende yokum...

Haccecan
24.03.2009

3 yorum:

  1. Bir iç hesaplaşma şiir'i sanırım...hoş olmuş, kalemine sağlık..:))

    YanıtlaSil
  2. "Hangi kaya sürekli çarpan
    Dalganın karşısında erimemiş ki?..."
    Bence de, demek ki su gibi olmak gerek.Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  3. eğer sorarsanki suçlusu benmiyim diye,
    zaten dünden razı suçunu birine devrediğ örtbas etmeye,,
    şimdi sana diyebileceğim tek şey belkide,
    gardını alıp,daha güçlü dimdik durabilmen karşısında,,
    güsel bir hesaplaşma olmuş bencede canım,arada hesaba çekip yoklamak iyidir,tazelenmek adına;o

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı Bekliyorum