Görev Beni Çağırıyor... Seni de...

9 Mart 2009 Pazartesi

Anketör ve Anket

Dün kuzenimle çarşıda geziyorken birden telefonum çaldı. Numara görünmüyordu. Bir arkadaşımla buluşacağımdan arayanın o olduğunu düşünüp açtım telefonu. Telefonda ki sesin sahibi diksiyonu güzel, sesi canlı bir beyefendiydi. Beyefendi:
-"Merhaba, biz bir anket için sizi aramıştık, numaranızı rastgele çevirdik, müsaitseniz size bir kaç soru soracağım?" dedi. Ben karşıdan karşıya geçmeye çalışıyorum, dikkatimi arabalara verdiğimden adamın dediklerini pek anlamadığım halde konuşmaya devam ettim. Ben;
-"Uzun olmayacaksa cevaplayabilirim, ne ile ilgili bir anket?" diye sordum. Beyefendi;
-"Dünya Kadınlar Günü olması nedeniyle bazı sponsor firmaların kadınların düşüncelerini öğrenmek amacıyla yaptığımız bir anket." dedi. Ben bu arada yine yola dikkat ediyorum, kuzenimi göz ucuyla kontrol ediyorum hemde " aa ne güzel kadınlara yönelik bir anket düzenliyorlar" diye kafamdan düşünüyorum. Ama adam beni konuşturmadan önce onu biraz ben konuşturayım dedim. Ben;
-"Anketi kim düzenliyor demiştiniz?" dedim. Beyefendi;
-"Biz bir anket firmasıyız, telefon numaranızı rastgele çevirdik, bazı sponsor firmaların bu anketi düzenledi." dedi. Ben;
-"Peki buyrun sorun" dedim. Beyefendi;
-"Bekar mısınız? Evli misiniz?" diye sordu. Ben;
-"Bekarım" dedim. Adam;
-"Biz şu an hangi şehirle görüşürüz? dedi. Ben;
-"x şehri" dedim. Bu arada kıl olamaya başladım sorulara. Genel sorular değil tamamen özel sorular bunlar. Beyefendi;
-"Dekolte kıyafet giyermisiniz?" dedi. Ben "ne alaka?" diye düşünüyorum ama konuşan ben değildim Saf Haccecandı. Kimsenin varlığından haberdar etmek istemediğim saf, masum, her şeyin olumlu tarafından bakan saf birazda aptal Haccecan çıkmıştı bir kere ortaya. Durduramıyordum Saf Haccecanı ne sorulsa cevaplıyordu. Saf Haccecan;
-"Aşırıya kaçmayacak şekilde giyerim." dedim. Yuh Saf Haccecan yuh... Bir gömleğin ilk düğmesini açıp, kollarını kıvırırsın. Kısa kollu badiler giyersin. Bunun neresi dekolte? Belkide sahte anketörü kandırmaya uğraşıyorum. Kendine güvenen, güçlü Haccecan çıktı ortaya!!!. Haccecan modern ve çağdaş bir bayandı dekolteyi yerine göre giyerdi!!! Giymiyordu ama anketöre öyle dedi işte. Karşılıklı birbirimizi kandırıyoruz... Anketör;
-"Lezbiyen ilişkiler hakkında ne düşünüyorsunuz?" diye sordu. Ben;
-"Sapıklık, yanlış, kesinlikle doğru bulmuyorum. Ne kadar saçma sorular bunlar" dedim. Bu arada celallendim. Sesimde yükseldi. Anketör;
-"Estafurullah saçma değil. Peki masturbasyon hakkında ne düşünüyorsunuz?" diye sordu. Ben;
-"Kapat telefonu kapat kapat." dedim ve telefonu kapattım.
Kadın; medeni durumuyla, giydiği kıyafetle, lezbiyenlikle, mastürbasyonla ilgili sorularla değeri ve düşünceleri anlaşılmaya çalışılıyorsa "yuh" diyorum başkada birşey diyorum. Yuh yani yuhhhhh...
Hiç olmadık zamanlarda şu Saf Haccecan ortaya çıkıyor yaaaa... Onu hapsediyorum gizli yerlere ama ne yapıp edip "en son ona ihtiyaç duyacağım anda" çıkıyor ortaya ve beni salak konumuna düşürüyor. Anketör rastgele bir numara çevirdi ve 70 milyonluk ülkede geldi beni buldu. Ne kadar şanslıyım böyle!!!
Bu telefon görüşmesinin ardından senaryo yazmaya başladım. Kim di bu? Bu soruları sormada ki amacı ne olabilirdi? Sonra aklıma bakmayan kusur geldi. En son soyismimi öğrenip beni araştıracağını söylemişti ya. Bu onun araştırma sitilimi acaba? Benim sapık ilişkilere meyilli olup olmadığımı mı öğrenmeye çalışıyor napıyor? Eğer oysa tam bir gerizekalıymış. Ama kimin veya kimlerin aradığını bilmediğimden kimseyi suçlayamıyorum tabi. Ulan anketör, ulan Saf Haccecan beni düşürdüğünüz hallere bakın.... Aklı başında, normal insanları çıkar karşıma lütfen Allah'ım....
Saf haccecanın beni mağdur etmesinden sonra, kuzenim "telefonu gizli numarala kapatmayı bildiğini" söyledi. Kapattırdım hemen. Kuzenimde daha 15 yaşında. Benden çok daha zeki, olgun, aklı başında. O an yanımda iyiki vardı. Saf Haccecan ne var, ne yok söylerdi herhalde...
İç ses: Katıla katıla gülüyorum sana... İyiki varsın Saf Haccecan sende olmasan ben neye gülecektim.

4 yorum:

  1. saf haccecan seviyorum. o olmasa bazı şeyleri öğrenemzdin. eminim her şeyin doğrusunu öğrenmende onun katkısı büyük ,Ayrıca da bu bir telefon şakası eminim ama kim kekledi seni bilemem. sevgilr.

    YanıtlaSil
  2. Çok sinirlendim ben bu anketöre. Yoksa sapık anketör mü desem??.

    YanıtlaSil
  3. Sevgili Haccecan ne çok şeyler yazmışsın ve ben ne çok yazını okumamışım şu bir kaç gündür.Sen saf haccecan olarak da güzelsin canım sevgilerimle dilek.

    YanıtlaSil
  4. olur böyle vakalar.
    Bende geçen yıl aids anketine denk gelmiştim.
    Gizli numaralara gelince benimde nefret ettiğim bir konu bende engeledim.
    http://www.orjinaldelikanli.com/2009/03/gizli-numaralari-engellemek-turkcell.html

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı Bekliyorum