Görev Beni Çağırıyor... Seni de...

17 Mart 2009 Salı

Ben neymişim be?

Fotoğrafın hikayesini okumanızı tavsiye ediyorum. Fotoğrafın üstünü tıklayın.

Sevgili Şaban Cuman beni sobelemiş. Sobe konusuda "kendimi tanıtmam"... Bu sobe için kendisine teşekkür ediyor, saygı ve selamlarımı gönderiyorum efendim...
Kendini tanımlayamamış ben için zor bir konu. Zoru başarmayı seviyorum Allahtan. Bu konuda bloğumu okuyan arkadaşlarımdan yardım isteyeceğim. "Merhaba Güzel İnsanlar" bloğunu okuyan siz sevgili arkadaşlarım Haccecan'ı nasıl bilir ve tanırsınız? Bu blog yazarı hakkında ne düşünüyorsunuz? Olumlu veya olumsuz her düşüncenizi çekinmeden yazabilirsiniz. Hakâret dışında her eleştiriye açığım. Kendimi tanıtma konusu ile yorumlar bir bütün olsun istiyorum. Ben hem kendimi tanıtmaya çalışayım, sizde yorumlarınızla tanıdığınız ve kendimi tanıtabildiğim kadar beni tanımlayın. Bir ayna tutun bana, öz eleştiri yapmamı sağlayın... Olur mu?
Tipik bir Koç burcu kadınıyım. Açık, dobra, hareketli, aceleci, sabırsız, enerjik, kafasına taktığını yapan, baskıya dayanamayan, emir almayı sevmeyen, adil, merhametli, sevdiğine sevgisinde sınır tanımayan, ince hesaplara kafası çalışmayan, netlik ve açıklıktan hoşlanan, doğal, samimi, içten, rol yapmayı sevmeyen, doğruluğa dürüstlüğe önem veren birisiyim. Koç burcunun bütün özelliklerini taşıyorum. Burçlara inanmıyorum deyip gezerdim ortalıkta. Okuduktan sonra birebir örtüştüğünü gördüğümde burçlara inanmaktan başka çarem kalmadı. Zoru seviyorum, kolay işi yapmış olmak bana haz vermez. Dağların zirvesine, ağaçların tepesine çıkmalıyım. Koşuyorsam birinci olmam çok önemli değil ama varış pistine öleceğimi bilsemde varmalıyım. Pes etmek ölmekle aynı benim için. Saygıya sevgiye çok önem veriyorum. İnsanların içi neyse dışıda o olmalı. Hayal kurmayı seviyorum, düşünce denizinde boğulmayı seviyorum. Günlük, samimi olmayan konuşmalar yapmaktan hoşlanmıyorum. Derin, sonu olmayan ve hayatla ilgili konuşmaları yapmaktan, zekamı çalıştırmaktan, konuşurken yarışmaktan hoşlanıyorum. İşin içinde rekabet varsa orada olmalıyım. Rekabet yoksa, monotonluk varsa uyumak daha cazip hale geliyor. Dedikodudan hoşlanmıyorum. İnsanların yüzlerine herşeyi söyleyebilmeyim. Yüzüne söyleyemezsem verem olurum. Çözümü olmayan veya anlayamadığım sorunlarla uğraşmakta beni verem eder. Çözümü olmayan problem olmamalı. Çözemeyeceksem işe yaramıyorumdur orada olmamın bir anlamı yoktur. İşe yaramadığım, bana ihtiyaç duyulmayan yerde olmamın hiç bir anlamı yoktur. Herşey açık, net ve anlaşılır olmalı, yok eğer değilse olmamalı, yok olmuşsa gözüm görmemeli gözümün önünden yok etmeliyim. Kendime koyduğum sınırlarım ve kurallarım çok fazla olduğundan, bu sınırları ve kuralları aşabilen ademoğlu pek karşıma çıkmaz. İradesiz ve güçsüz insanların bana yaklaşmasına, aşık olmasına bile müsade etmiyorum. Emin olun onun benden uzak durması onun için daha hayırlı. Benimle baş edemez, yaşadığı her güne lanet eder. Bu kadar sınır ve kural varken yalnızım diyede buraya dertleniyorum oda ayrı bir konu. Ama yalnızım diye hayatı yaşamaktan geride kalmıyorum.
Şebnem Ferah gibi sesim olsun isterdim. Şöyle çığlık çığlığa şarkı söyleyebilmeliydim. Sesim gürdür, Otobüsten inecek yolcu şoföre sesini duyuramayıp, ineceği durağı kaçıracaksa Haccecan gür sesiyle yolcunun yardımına yetişir. "İnecek var" diye bir kere seslenmem yeterlidir, yolcu ineceği yerde iner. Duygularımı yoğun yaşadığım dönemlerde isyan dolu, sert ritimli müzikler bana hitap eder. Sakin bir ruh hali içerisindeysem ney sesi veya saz sesi dinleyerek dalgasız deniz misali huzur içinde dinlerim. Her şeyi duygularım (hormonlarımda diyebiliriz) belirler.
Kitap okumak, spor yapmak, müzik dinlemek, internet (blog), seyehat etmek tutkumdur.
Kendimi tanımlayamadım ben. Yok yok tanımlayamadım görüyorsunuz işte... Tanımlayamadım diyerek kendime gizemli bir havamı vermek istiyorum nedir... Ama gizemli olmak benlik değil ki.. Açık, net anlaşılır olmalıyım ben, herşey öyle olmalı...Neyse bu kadar yeter... Koç burcu kadının özelliklerini okusun beni tanımak isteyen...
Şimdi geldi kimleri sobeleyeceğime.... Aşağıdaki arkadaşlarımı sobeliyorum. Hadi kolay gelsin...

6 yorum:

  1. Yazdıklarından senin ince fikirli, dürüst ve temiz vicdanlı biri olduğunu düşünüyorum haccecan.

    YanıtlaSil
  2. Seni yıllardır tanıyan biri olarak kesinlikle yazdıkların seninle birebir şeylerr...
    Bence hccecan Merhametin doruğunda kendisi ile küs,yaşamakla çok barışık, her işini düzgün sağlam yapan garantici,kesinlikle özgürr bir kız.

    YanıtlaSil
  3. yazdıklarınla çok güsel ifade etmişsin kendini,insanı kendi enerjik dünyana çeken,görünene ilaveten içinde bambaşka bi hali var haccecanın,özel bi yan bence bu,,

    YanıtlaSil
  4. Başladığı işi bitiren kısmına katılmıyorum zira zatıalileriniz benim çeyizimim nadide parçalarından olacak bir havlu kenarına başladınız ve hâla bitirmediniz. İtiraf et pes ettin...:))))))

    YanıtlaSil
  5. Hımmm bu konuda bence kendisinin hep olumlu yönlerini yazarak ve sonra ben kendimi tanımlayamadım diyerek ( ki doğru tanımlamamış neredeyse kendisinin propagandasını yapmış.) bizim tanımlamamızı istemiş olan arkadaşımızı kendisi kaşındı sayıyorum ve öyleyse tamam tanımlayalım ve böylece eksikleride tamamlayalım diyorum...

    1.) İnatçı bir kişilik sahibi aklına koyduna yapar. Bu iyi bir şey olabilir Ancak insan eğer aklına koyduğunu yapma eğilimli ise tavizkar değil daha çok tacizkar olur. Uzlaşmaktan çok çatışmayı seçer..
    2.) Sesi gerçekten gür telefondan ilk duyduğunuzda pazar yeri çığırtkanları ile konuşuyorum sanırsınız..Hatta adam fırçalar gibi bir tonu var diyebilirim..
    3.) Herşeye son derece merakla ve onu anlama gayreti içinde yaklaşsada aslında değişime açık değildir. Kemik bir yapısı vardır..
    4.) Haksızlığa tahammülü yoktur. Ancak bu tahammülsüzlük anlamadan dinlemeden sadece o anın değerlendirmesi ile kendince haksız telaki ettiği tarafa yüklenmek şeklinde bir müdahaleyide beraberinde getirir.
    5.) Dışardan ne kadar ağır bir zırhı olsada aslında özünde kırılgan ve kırıldımıda affetmeyen bir yapı sahibidir..

    Sanırım bu kadar yeter
    Daha fazlası kavgaya gider.
    :))

    Dip Not: Bildiğim kadarı ile son derece iyi bir insandır. Kendini yetiştirmeye ve derece derece daha olgun bir insan olmaya doğru sürekli bir gayret içinde olması en büyük ve en güzel özelliğidir.

    YanıtlaSil
  6. Sen kendini tanıtmadan ben seni zaten tanımıştım.
    Sen benim gözümde çok temiz ve açık yürekli birisin, gerisi senin anlattığın. Beni mim'e davet etmişsin, çok teşekkürler. İnsanın kendini tanıtması zordur aslında. Kendimizi tanıtmak için önce kendimizi kendimiz tanımamız gerekir ki, ben bu yaşımda bile tam bunun farkında değilim. Hatırın için kendimi bildiğim kadar tanıtmaya çalışacağım.
    Sevgiler...

    22.03.2009 02:01

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı Bekliyorum