Görev Beni Çağırıyor... Seni de...

19 Eylül 2022 Pazartesi

Ağızlıksız Köpek

 

Bu sefer öfke köpeğini ağızlıksız üzerine salacağım

Paramparça edip seni parçalatacağım

Çok bütün yaşattım seni kafamda biraz da parçalı yaşatayım

İçimde sana dair her ne varsa kusacağım

Geride kalmayacak senden hiçbir şey

Bakalım seninle ilgili şeyleri sen kaldırabilecek misin?

Yazık lan sana, valla yazık…

Kaldırabileceğini bilsem şimdiye kadar dururum mu sanırsın.

Üstelik sen seni bile kaldıramazken

Bende ki senin ağırlığını nasıl kaldırırsın?

Bir kobayım ben, üzerimde ilaçların değil duyguların etkisi deneniyor

Bütün duyguların en yüksek dozu damardan değil tam kalbimden veriliyor

Şimdi ölecek dediklerinde yeniden hortluyor, diriliyorum…

Laboratuvar faresi olsam bu deney çoktan sonlanmıştı 

Ölmediğim için sürüp duruyor, genişliyor bu deneyin sınırları

İmkansız sanılan teoriyi kanıtlayacak, ispat edecek olanım 

Çakışıp duruyor sürekli sonsuz ile imkansız

İmkansız denildikçe oluyor nasıl oluyorsa sonsuz

Sınırlarda duygular bilir misin nasıl yaşanıyor?

Sınıra gelip tam düşeceğim derken daha da büyüyor evren

Bitmiyor, bitebilemiyor, bitemeyecek, bitmeyecekte yol gidilen

Yazık lan sana, valla yazık…

Bu deneyin ben değilim sensin baş kahramanı

Bu sonsuzluğun, bu imkansızlığın içinde dahi sana varıyor her yol

Yollarda kovalıyor seni ağızlıksız köpek

Sonra kovalamasından da yoruluyorum

Öfkeyi tutuyorum, Sevgi’ye sığınıyorum

Parçalattığım seni tekrar sen yapıyorum

Evrenimi genişleten Sensin anlıyorum…

Sığındığım sevgi ile sana tekrar aşık oluyorum…

Haccecan

19.09.2022

Ayça Özefe Yinede Sen mix

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı Bekliyorum