Görev Beni Çağırıyor... Seni de...

7 Eylül 2022 Çarşamba

Binbir

 

Aşkın bin bir halinden bugün hangisini yaşasam?

Sana kavuştuğum anı mı hayal etsem…

Veya yüzüne okkalı bir tokat attığım sahne de mi kalsam…

Yok onlar olmasın,

Bana sarılıp yanağıma bir öpücük kondursan…

İçinde şehvet olmayan masum bir busenin ardından

Sıkı sıkı sana sarılsam, kahkahalar ataraktan…

Veyahut içine şehvet ve arzu da katalım

O azgın duyguların sarhoşluğuyla kuduralım

Seni arsız !! nasıl sırıttın hemen

Ufak dokunuşlar, harala gürele, sıcaklık, ter, temas ve ardından ohhh!!!

Bu kırmızı noktalı anlar aşkın bininci hali…

Saçmaladığımız anlar ise doksan dokuzuncu, olmazsa olmazım…

Zırvalayıp duruyorsun ya hayat üstüne…

Sanki her şeyin sırrını çözmüş de, büyük keşif ellerinde!!!

Kimseye göstermem diyen bencil hallerin

Keşfedebilen yok hayatı, hepsi senin büyüklenmen

Çileden çıkartıyor beni bu hâllenmen

Ben sakin sakin oturuyordum ilk önce başlattın sen…

Uyuyan devi başardın uyandırmayı 

Çileden çıkmam daha kolay, durulmam alır zaman

Sen okuya dur ben sakinleşip geliyorum hemen

Hayat üstüne de konuşalım biraz, konusu açıldı madem

Hayat ile aşkın ne çok ortak noktası var

Tıpkı seninle benim gibi, ben aşk sen ise hayat…

Yaşamayı bildin mi ikisi de ballı lokma tatlısı

Yaşamayı bilemedin mi ızdırabın hası

Yaşamak öğrenmek demekti,

O kadar ki çok haz alırsın, ne kadar çok öğrenirsen

Bin bir hallerini yaşıyoruz, hal’in birini yaşadın mı

Sıra geliyor öteki ne

Yaşadığına aşina oluyorsun, ilki gibi koymuyor

Tecrübenin en sıkıntılısı, en hasını yaşadım diyorsun

Ne kadar çok derdin, kederin ve sıkıntının üstesinden gelmişsen

O kadar çok hissediyorsun başarmanın hazzı, gururlanmanın hasını…

Yaşadım diyorsun, iyi ki yaşadım, iyi ki yaşadık…

Seviyorsun daha çok hayatı, sarılıyorsun daha sıkı aşka…

Aşkın bin bir halinin peşinden bin ikincisi… bin üçüncüsü… bin dördüncüsü….

Hiç bitmeyecek bu döngü

Her şeyi öğrenip, hiçbir şey olana kadar

 

Haccecan
07.09.2022
Goran Karan - Stay With Me


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı Bekliyorum