Görev Beni Çağırıyor... Seni de...

16 Eylül 2022 Cuma

Aşk Acısı

 

Aşk da bir hayalle başlar..

Hayal hem de aşkı tamamlar..

Nerede oluştuğunu tam anlayamasam da

Kafamda bir yerlerde sanırım bir zerre beliriyor ilk önce

Bir an, bir his, bir düşünce, bir duygu ne olduğunu tam bilemesem de

Hepsinden bir tutam, bir iz ve bir iz düşüm…

Bir ok diye somut ismi, bir iz diye soyut ismi

Sen hangisini anlıyorsan yerine koy o ismi

Ok saplanıyor kalbime, iz beliriyor zihnimde

Benim evrenimde oluşan, senin ki ile bir mi ?

 

Hayal ile başladı aşk kafamda

Sonra düştü gönlüme

Ortak noktası hiç yoktu gönül ile beyinin

Durdular kavgaya, giriştiler güç mücadelesine

Mantık diyordu beyin, insanlar kurallar ile yaşar

Duygu diyordu kalp, insanlar duygular varsa var

Sessizce izledim, karar veremedim hangisi haklı

Tarafsız yaklaşayım dedim biraz, bakalım haklı kim çıkacak? 

Ben sustukça kavga dönüştü 3. Dünya harbine

Bütün organlarım, bütün zihnim ve beynim

Acılar içinde kıvranıyor, azap yaşanıyordu alevlisinden 

Dünyam artık az geliyordu, bedenim ise dar

Yetmiyordu 3. dünya harbinde ele geçirilen topraklar

Çıkmalıyım, büyümeliyim diyordu aşk, ama nereye doğru?

Yetmez oluyorum kendime, ne olur bir yol göster Ya Rab!!

 Madem Sen yarattın, sahip çık şu yarattığına

Savaş artık Tanrı ileydi dönüştü 1. Galaksi Harbine

Ruhum O’nun parçasıydı, tabi ki bu savaş kendi kendime

Aratan da oydu, bulduran da, savaştıran da, barıştıran da.

Çırpınıp durmak boşunaydı, boğulmak ise imkansız..

Yüzmeyi öğretti bana ruhum, hayat suyunun ırmağında…

Aşk olmazsa olmaz bu hayat yolunda..

Varlığını inkar edip sakın yok sayma, 

Varlığını kabul ettiğinde ise savaşma

Sessiz de kalma aşk karşısında

Konuş kendinle, özünle ve organlarınla

Dengeyi kurmayı öğren kendin ve aşk ile aranda

Sonra hep birlikte oturun barış masasına

Barışın getirdiği huzuru hiç anlayamayacaktım o savaş olmasa

Yok sandığım her şeyi bulmam  aşk ile başladı

Var sandıklarımı yok saymam ise ondan sonraydı

Sonun da ne mi oldu? ben artık ben bile değilim

Kimim hiç bilmiyorum ama herkesin er ya da geç ulaşacağı yerdeyim

Bekliyorum ama boşuna değil,

Duruyorum ama amaçsız değil

Seviyorum ama karşılıksız değil

Biliyorum ama bana özel değil

Buraların ıssızlığı kendimden, sonsuzluğumdan gelir

Sonsuz olana sonlu yetebilir mi? 

Sonsuz, sonsuzluğun içinde sonsuz huzur ve hazda

Bilinir olmayı isterim, anlaşılır olmasam da olur

Anlaşılacağım zamanlar elbette ki gelir

Hayal ile başlayan aşk artık hakikatin kendisi...

Haccecan

16.09.2022

Evgeny Grinko - It's Foggy Today

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı Bekliyorum