Görev Beni Çağırıyor... Seni de...

22 Eylül 2022 Perşembe

Sınanma

 

Sevgimiz hiç sınanmadı

Sınanacağı güne henüz varılmadı

İki yapboz parçasının birbirini bulması gibi karıştık birbirimize

Bizi zorlayan hiçbir durum olmadı

Başlarda o kadar hoşuma gidiyordu ki bu durum

Ruh eşimi bulduğumu sandığımdandı

Eşler birbirini hep tamamlamalı mı?

Bazen hiç yoktan zorlanamaz mı?

Öfkeli halleriyle dellendiğini görmeyi arzulayamaz mı?

Sınırlarını bilmek isterim..

Öfkelendiğinde en çok ne yapabilirsin mesela?

Kendini atabilir misin bir uçurumdan?

Veya dayar mısın tabancanın namlusunu şakağına?

Öfkeden kudururken kasılıp kalır mısın yoksa!

Kendini yer bitirirken, bana çiçek mi uzatırsın?

Bana zarar geleceğine kendini mi yakarsın?…

Yoksa ilk fırtınada beni mi satarsın?

Ne sınırların senin?

 

Sevgimiz hiç sınanmadı sevgilim…

Sınanacağı güne henüz varılmadı

Hiç sınamadım, sınadığımda ihanet edeceğimi sanırdım.

Öyle ya koca aşk neden sınansın?

Aşka düşüp yanmak için sırada bekliyorken milyonlar..

Sınadığımda sıramı kaçıracaktım

Sıra bende ya balıklama daldım

Peki benim sınırlarım ne?

Öfke yanardağım patladığında

Nerelere kadar fışkırır lavlarım?

Kimleri yakıp küle çevirebilirim?

Taşlaşan bedenlerin heykelini dikebilir miyim?

Kızgınlığım öfkenin Tanrısı gibi

Yakıp yıkıp kül edip heykelini dikmeli

Sonrada tapındırmalı karşısına dizdiklerimi

 

Tapmak ve tapınmak artık geride kaldı

Tanrısal kimseye tapmamalı

Ne kendini ne sevdiğini aşağılamalı

Hayat ırmağında su gibi olmalı

Su gibi dingin, kendi halinde ve kıvrımlı

Her olağanın duruluğuyla şeklini almalı

Bazen buz, bazen su, bazense nem

Sınırsız olan asla sınırlandırılmamalı

Sınırsızlığımız sonsuzluğumuzdan

Sonsuz şekle girebilmemizden

Sonsuz olasılık, olabilirlik ve ihtimallerden

Her deneyimi yaşayabilecek cesaretimizden

Dünyada yaşama cesaretini gösteren her mahlûkat

İlk başta zaten sınandı

Sınavı geçenler dünyaya alındı

Herkes özeldi ve de mükemmel

 

Sevgimiz her an sınanıyordu sevgilim

Her an, her saniye ve sadise…

Her sınanmasında daha da çok bağlanıyordu

Sonsuzluğa coşkun sel gibi akıyordu

Senin buz gibi hallerinde ben su olurum

Senin su olduğun yerde ben nem

Sınanmadığını sandığım anlar bile bir sınanmaydı

Sınanmayan hiçbir şey aslı gibi olamazdı…

Aşkımız bin bir hale girip aslına varıyordu…

Ta ki sonsuzluğun kendisi olana kadar…

Haccecan

22.09.2022

Evgeny Grinko –It’s foggy Today

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı Bekliyorum