Görev Beni Çağırıyor... Seni de...

26 Eylül 2022 Pazartesi

Hiç Olacak Şiir

 

Hayatımın en uzun şiirini yazacağım bugün

Seni

Yazmalara doyamadığım, nokta koyamadığım

Virgülle ayıramadığım, duyguları darma dumanladığım

Bitmiyor, bitmeyecek bu şiir

Okudukça sitemlerim yayılacak benliğine

Ben ne yapmışım böyle pişmanlığı sarsın seni

Sıkı sıkı sarsın pişmanlık, ayazlarda sıcacık yapar yüreğini

Pişmanlıktan yanan yürek kadar var mıdır alevlisi

Sönmek ve dinmek bilmeyeni

Soğuklarda çıplak kalmayasın diye

Yoksa vallahi etmem, sitem benim neyime!

 

Hayatımın en kısa şiirini yazacağım

Seni

Bir anlıktı aşkın, bir an sevdim doyasıya

O âna ahde vefa için bu şiir

Zamanın uzunluğu ve kısalığı

Ne taraftan bakarsan anca o kadar

Başındaysan vaktin sanırsın çok var

Sona geldiysen bu kadarcık mıydı say

Ah gönlümün şelalesi, şiirlerimde akıtırım seni

Uzunda olsa kısa da kalsa, zaman hep sana varır

 Ne yapayım sana varmayan zamanı 

Yaşamadan öylece kalakalırım zamansızlıkta

Beni sorarsan, sormadın ya hani belki sorarsan

İyiyiyim senliceyim. Senli olmak benim için yeterli. 

 

Hayatımın hiç olacak şiirini yazacağım bugün

Seni

Olmamışlar arasında biliyor musun ne var?

İnsan var insan.

Hamken hiç çekilmez ya bir insan

Pişmemiş, zalim ve cahil iken

Ne kadar çekilmez ise bir insan

O kadar çekilmez oluyorum sensizken

Sonra acın geliyor pişiyor kısık ateşte

Zalimliğim eriyor, mazlum ve mahzunlaşıyorum

Sonra bilgi geliyor en hakikatinden

Cahilliğim aydınlanıyor, bilgeleşiyorum

Beni hamken senin aşkındır pişiren

Seni hamken de sevdim, zalimken de

Seni nedir hiç bilmem pişiren

Mahzun yanın bilgeleştikçe

Cahillikten azat olacağız

Bilgeliğin ve sevginin sonsuzluğunda at koşturacağız

Sen’den azat olacağım ve de kendimden

Beni ben yapan ne varsa çıkarıp soyunacağım

Hiç olacağım, olmamış gibi olacağım

Sonsuzluğun içinde seninle bir olacağım…

Haccecan

Farid Farjad

26.09.2022

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı Bekliyorum