Görev Beni Çağırıyor... Seni de...

9 Eylül 2022 Cuma

O an için

 

Bir an unuttum seni, sadece bir an…

Aklıma düştüğünde başımda cehennemler volkan..

Döndüm hemen koştum unuttuğum yere o an

Yoktun, gidiyordun. Tutmuştun başka birinin kolundan

Yüzümde hüzün, omzunda yükün, baka kaldım ardından

Bir anlık dalgınlıktı, aklım birazcık senden bana kaydı, bedeli bu kadar ağır mı ?

Koşmadım peşinden, gelmezdin ki benlen, gidilmez ki terk edenin peşinden…

Küstüm senlen, aldım tavır belki anlarsın, dağın haberi olmadı ki bundan…

Sonra mutlusundur dedim avundum, belki daha sıkı sarıyordur başka kollar

 

Bir an sevdim seni, sadece bir an…

Hiç hissetmemiştim böyle derin, böyle çoşkulu, böyle sonsuz, böyle delikan

Gerçekten sevdiğim o anın ardından şelaleler fışkırdı ruhumdan

Sonra geçti zaman, yitti yıllar, ben hala takılıyım o anda, tatmadım sevgiyi hiç o an kadar

Coşmak istediğim zaman, sevgisiz kaldığım an, getiririm aklıma o an,

Sonra anladım ki unutmam bir sebepmiş seni, seven hiç terk eder mi?

O bir an için seni milyonlarca kez daha severim, çekerim hasretini, beni hepten de unutsan..

Sen o anda kalmalı, ben o anları hep yaşamalı ve sen beni var olmamışçasına hep unutmalı

Sevginin sonsuzluğundan bana kalan o an olmalı, sana ise o kollar sıkı sıkı sarılmalı…


Haccecan
09.09.2022

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı Bekliyorum