Görev Beni Çağırıyor... Seni de...

26 Nisan 2022 Salı

Ana

 

Astın yine yüzünü

Daldın yine iç dünyana

Kaçtın yine anlamadan

Yavrum benim kıyamadığım

 

Büktün yine narin boynunu

Küstün yine ama ben masumum

Mümkün mü seni bırakıp gidebilmem

Canımın parçasısın ayıramam canımdan

 

Biliyordun değil mi gidemezsin uzağa

Seviyordun ya uzandığımda yanına

Okşuyordun sıcacık yüreğinle

Taze kır çiçeğisin bahçemde solmamalısın

 

Dedin bana anne sustu dünya

Bildin, sen benden ben senden geçemem

Sevdim iki canımı da ayıramadan

Ayrılır mı aynı can aynı karından çıkan

 

Sustum yine bunu gerektirir büyüklük

Yuttum ne dersen ne diyeceksen de hadi

Kustum içimde ki öfkeyi oldum pamuk

Buldum kendimi çıkardığınız olgunluk tahtında


Haccecan

26.04.2022

Dinlenildi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı Bekliyorum