Görev Beni Çağırıyor... Seni de...

4 Nisan 2022 Pazartesi

Saçma


Çakırkeyifim yine, kafam dumanlı bir hoşum

Ne içtiğimi sormayasın anlamam o işlerden

Ben sadece içenin neler yapabileceğini bilirim

O ruh halleri mıh gibi na tam şuramda

Saçmalıkların bile bir mantığı olabileceğini bilir misin sen?

Bilme en iyisi, bilmezlikten gel, sana en iyi o yakışır…

 

Gece ile gündüzün bir farkının olduğunu mu sanıyorsun?

Aydınlık ile karanlığın, uyku ile ayıklığın, doğu ile batının

Her şey aslında bir iken ayrı isimler vermiş kim verdiyse

Benim adım ne olsaydı hoşuma giderdi biliyor musun?

Bilme en iyisi, bilmezlikten gel, sana en iyi o yakışır…

 

Off bu konulara girme niyetim yoktu aslında

Sen bakacaktın gözlerime, ben tutacaktım ellerinden

Sonra boş bir konu açtın diye çatacaktım sana

Sende çok uzatma deyip kapıyı çarpıp gidecektin

Akşam olunca paşa paşa nereye döneceğini biliyorsun değil mi?

Bilme en iyisi, bilmezlikten gel, sana en iyi o yakışır….

 

Saçmalıyor muyum yine? Yok yahu ben hep böyleydim

Benim ben!! Ben var ya ben!! Ne sevmeyi becerebilen

Ne kaçabilen.. Ortada futbol topu oradan oraya itilen

Tepem attı mı var ya!! Feriştahı gelse alamaz elimden

Yaptıklarının hepsini yüzüne şamar gibi vururum bilirsin değil mi?

Duyma en iyisi, duymazlıktan gel, sana en iyi o yakışır…

 

Aman!! Aman yeter bu kadar, özüme döneyim ben

O mantıklı, bilgili, herkese Güzin ablalık yapan yanım

Çıksın ortaya da gör, dert dinlenir beleşe, akıl verilir hiçine..

Kalan aklım ile dünyayı yerinden oynatayım da gör

Kafama taktığımı ne yapıp edip yapacağımı bilirsin değil mi?

Bilme en iyisi, bilmezlikten gel, sana en iyi o yakışır… 

 

Haccecan

04.04.2022

Dinlenildi

Görsel ile müziğin uyumu bir harika!!! Tıpkı benim gibi... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı Bekliyorum