Görev Beni Çağırıyor... Seni de...

25 Nisan 2022 Pazartesi

Bekle Düşlerimi

 

Sessizliğin binlerce kelimesi varmış, öğrenilmesi gereken

Suskunluğunda neler söylediğini nihayet anladım.

İçine sığdırdığın anlamlar o kadar çok ve derin ki

Anlamak yıllarımı aldı, kabullenmek ise bir anımı

“O an” içimde inleyen sızı olarak yerini aldı

Her zerreyi, herkesi, durumu, koşulu kabul ettim

Susmanı çözdüm de, bir tek durmanı kabullenemedim.

Sen kabul edebildin mi?

Peki sen anladın mı sahiden beni?

Suskunluğuma hangi anlamları yükledim bildin mi?

Gittiğimde ardımda kalanlarla yetinebildin mi?

Sana ne yaşattım bilmem mümkün değil ardımda kalanlarla

Durarak bana yaşattıklarınla aynıysa vay gelenler başına!!

Yaşayabildin mi? Yaşadığını mı sandın? Neydi ki yaşamak?

Bunu anlayabilmem için yıllara ihtiyacım var

Onu anladığımda yeni bir sızı mı alacak içimdeki yerini?  

Hep düşledim ben, hiç bıkmadan usanmadan düşledim..

Düşlemekten daha çok ise bekledim…

Beklemek ile düşlemenin sonuna vardığımda ne anladım?!

Düşlediğim kadar var olduğumu, beklediğim kadar yok olduğumu

Var oluş ile yok oluş arasında gidip gelmelerin sonunda ise

Hiç olduğumu, hiç olamayacağımı, hep sanacağımı..

Yaşatamadıkların üstüne şiirler yaşadım, romanlar kurguladım

Üstüne yepyeni hayatlar var ettim, canlara can, una ekmek oldum

Hayat oldum, kan oldum, yaşam doğurdum, acıdan merhem oldum

Artık sıra geleceğe fener tutmak, ışık olmakta

Düşlerimde ki gökyüzünde, yıldız olarak beklemekte...


Haccecan
25.04.2022
Sıla- Yoruldum Yazarken Dinlenildi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı Bekliyorum