Görev Beni Çağırıyor... Seni de...

20 Nisan 2022 Çarşamba

Varış Noktası

 

Satırlara, kelimelere, harflere yüklediğim anlamların ağırlını…

Kaldıramazsın, taşıyamazsın, anlayamazsın,

Ki ben bile nasıl kaldırdığımı bilmiyorum bu yüreğin ağırlığını

Ağlayıp sızlanmaların ardından muhakkak

Ağırlığı veren, taşıma gücünü de veriyor Rab

Omzuma yüklenmişim kainatı, ellerimde insanlık

Gidiyorum varış noktasına doğru…

 

Bazen bir makinist oluyorum,

İçinde insanlığın yolculuk ettiği

Rayında binlerce yıl çılgınca giden trenin…

Yolcuların bitmek bilmez istekleri, şikayetleri,

Dayanın diyorum dayanın, sona yaklaşıyoruz

Makas değiştiriyor tren, sıkı durun, sıkı tutunun

Yeni yolun rayları götürecek bizi muhteşem manzaralara

Seyrine doyum olmadığı, kahkahalara doyulamadığı

İçimizde her daim korku, nefret, hüzün de olacak

Ama etkisi artık yemeğimizde ki baharat tadı

Lezzet verecek, tadına doyulamayacak

Artık neşe, aşk, sevişme, bolluk, akıl ve bilgelik yol arkadaşı.

’luğa doğru hedefimiz varış noktası

Haccecan

20.04.2022

Dinlenildi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı Bekliyorum