Görev Beni Çağırıyor... Seni de...

21 Nisan 2022 Perşembe

Sevgiye Donanmak

En çok hangi açlık acı çektirir bilir misin?

Sevgi açlığı… İçinde olanı dışarı akıtabilmek için

Bir yudum sevgiye aç aç sokaklarda dolaşırsın

Başını okşadığın sokak köpeği

Takip eder ya yol boyu sokakta 

Sevgi kırıntısının peşinde yol aldım

Her seven canı gönülden sever sandım

 

İhtiyacım yok, ben yeterim telkinleri kendine

İçinde eksikliğini hissettiğin ama

Zavallı görünmemek için asla dilenmediğin

İstemek dilencilerin huyu,

Veren ise hep başına kakıp duru

Güneşin olmadığı yerler soğuk, ayaz

Sevgi’nin uğramadığı kalpler acı, ıstırap

 

Verdiğinde sende eksilmeyendir SEVGİ

Girdiğinde kalbine taşıp coşacaktır SEVGİ

Aktığında çoğalacak, coşturacak

Kurak çöllerde şelaleler akıtacak

Artık vaktidir yolun sonuna geldik

Açlık hisseden herkes sevgiyle donanacak 


Haccecan

21.04.2022

Dinlenildi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı Bekliyorum