Görev Beni Çağırıyor... Seni de...

14 Nisan 2022 Perşembe

Kimdim ben?

 

Kalmadı sana da gördün mü? Bırakmadım…

Geride hiçbir şey, bir iz bile kalmadı

Aşkın zerresi var mı, bir bak kalbine

Hatıralarında ne kaldı bir bak

Yokla bir zihninde ki hatıra defterini

Bana dair ne varsa baştan sona bir göz at

Haklı olduğun tarafları mı yazmıştın yine deftere?

Sence hiç mi haklı olamadım?

Oysa bence hep ben haklıydım..

Vefalı ve fedakar aşık rollerinde miydin?

Gururlu ve kibirli egolaman birimiydin?

Hangisi sendin? Hangisini geçirdin tarihe?

Benim iyiliğim içindi değil mi hepsi?

Sahi hala böyle mi kandırıyorsun kendini.

Özgür bırakıyorum ayağına savdın başından. 

Özgür olmak isteyen yanın için beni bahanen saydın

Oysa ne özgür, ne de esir, sadece kayıplardaydın

Peki ya istediğini sandığın şeyler var mıydı bende?

Hep sanmıştın.. Sanmanın yeterli olduğunu bile sanmışken

Sanmanın yerinde saydırdığını, rol yapmanın işe yaramadığını

Öğretmesi gerekiyordu sana birisinin

Olmanı istediğin mi olmalıydım, olmam gereken mi?

Peşinden gelen sadık aşık rolünü mü oynamalıydım?

Kimseyi dinlemeyen, asi kadın rolünde mi kalmalıydım?

Öğrenmem gerekiyordu kimdim ben?

O yüzden kendi yolumda kendimi buldum yürürken. 

Haccecan

14.04.2022

Dinlenildi


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı Bekliyorum