Görev Beni Çağırıyor... Seni de...

22 Nisan 2022 Cuma

Sız-lan-Ma

 

O duyguları bana geri ver ne olursun

Duygusuzluğun durgunluğu boğuyor beni

Çekiştiriyor beni zaman, sürükleyerek saçlarımdan

Giderken alıp götürdüğün ne varsa bırakta git

Sana kalsın anlamsızlık, gurur ve kayboluş

 

Bana bırak beni ne olursun, sen sende kal

Karışmayalım birbirimize hep ayrı kalalım

Kavuşmalar yaramıyor, bünyeme ağır gelir

Ayrılıklar ise kavuşmalara hasret bırakır

Bana kalsın düşünmeler, hasret ve yokoluş

 

Bizi birbirimize düşürme ne olursun, tek olalım

Sen sana yaramadın, ben bana yaramadım

Ayrı da kalamadık, kavuşamadık da

Biz ne olduk ne olabildik ne de olabileceğiz anladım

Bize kalan artık ’a kadar sızlanmalar


Haccecan
22.04.2022
Yazarken Dinlenildi
Sıla -Zamanında 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı Bekliyorum