Görev Beni Çağırıyor... Seni de...

7 Nisan 2022 Perşembe

Ona'da Sormalı..

 


Ben mi erken geldim, yoksa sen mi geç kaldın?

Buluşma noktası belirlememiştik gerçi.

Bir araya gelemememiz o kadar doğal ki..

Sefer saati iptal edilmiş treni, istasyonda beklemek gibiydi

Beklemek istedim, gelmeyeceğini bile bile..

Senin gelmeni beklemedim, aşkı bekledim ben..

Gönlüme düşmesini, olgunlaşmasını, büyümesini…

Aşkın en temel kuralı bu değil miydi? Sabır.

 

Tohum toprağa düşecek, üzerine yağmur yağacak…

Şansı yaver giderde kuşlar yemezse, don vurmazsa toprağa

Birde üzerine basılmazsa, yangın çıkmazsa, deprem olmazsa…

Güneş doğacak, ay dolanacak, şelaleler akacak, kurt uluyacak..

Bir tohumun büyümesi için bütün koşullar tam olduğunda…

Tohumun da canı büyümek isteyecek mi, ona da sormalı. 

 

Aşk da böyle mi filizlenir? İnsan gönlüne düşecek ilk önce

Yeşerecek, kendini ezip geçerken aşkını ezip geçmezsen,

Sevginle beslersen, üzerine doğup etrafında dönersen eğer,

Korkmazsan, korursan, engel tanımazsan, iki iken bir olabilirsen,

Yok olanı var edersen, sabredersen, hissedersen, düşlersen...

Aşkının da canı yanmak isteyecek mi ona da sormalı.

Haccecan

07.04.2022

Dinlenildi

Ne şarkısın sen ya!!! Ruhumla dinledim valla kulağımla değil. Hele o keman sesi..

İlham için şükran🙏


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı Bekliyorum