Görev Beni Çağırıyor... Seni de...

3 Şubat 2022 Perşembe

Aman be!!


Aman be sende..

Aman işte aman.

Aman ver artık

Yaman dertlerin içinde aman istemeli

Bakma böyle dediğime…

Ben doğuda ise istemek batıda

Ki o kadar uzağız

Neyi kimden isteyeceğimi öğrene kadar

Sevgisiz kaldım

İstemeyi öğrendikten sonra ise

Kimsesiz

Kimsesizlikte ise buldum kendimi

Ondan sonra çok sevdim her şeyi     

                                                                                                                                                        

Gelsin ne varsa, ne olacaksa ve olmalıysa

Korkmalı dediklerinin içine

Balıklama dalmalı 

Debelenmeli, kıvranmalı

Korkunun senden korktuğu

Kıvama gelene kadar

Birlikte yoğrulmalı

 

Gitmeli eskisi, kinlisi ve de geçmişi

Bitmeli dediklerinin hepsini

Bir tabuta koymalı

Rahmet okuyup ardından

’luğa doğru uğurlamalı

Gelsin diye yenisi

Açmalı kollarını

 

Aman be sizde

Aman işte aman

Aman verin artık aman

Dünyanın derdi var üzerimizde

Birlikte kaldıralım bir omuz atın da

Kim neyi halledecek öğrenene kadar

Çamura bulandık

Arınmayı öğrendikten sonra ise

Bulacağız birbirimizi…

 

Haccecan

03.02.2022

Yazarken dinlemeye devam

Kaç şiire ilham olacağı merak konusu...

To Vals Tou Gamou - Eleni Karaindrou

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı Bekliyorum