Görev Beni Çağırıyor... Seni de...

21 Şubat 2022 Pazartesi

Yaşanılan Cevap

 

Yıllar ay, aylar hafta, haftalar gün oldu…

Saatler ise saniye gibi…

Yetiremiyorum

Yetişemiyorum zamana

Yetmiyor, yetmiyor!…

Her iş yarım…

Düşünmeye bile vakit yok

Düşündüğümü yapmaya da…

Ah bir düşünsem, ah bir hayal kursam

Evrenleri oynatacağım yerinden..

Dağları düzleyip, okyanusları coşturacağım

Yeryüzünü sil baştan tekrar yaratacağım…

 

Zamanın ne acelesi var?

Nereye yetiştirmeye çalışıyor bizi?

Durmakta ısrar edenleri kenara ayırarak…

Arkamızdan tüm gücüyle nereye ittiriyor?

 

∞’luğun içinde zaman mı var ki sanki?

Aktığını mı sanıyorsun zamanın sahi!

Sonsuzluğun içine çizilmiş bir çemberin içinde

Dönüp durmak nedir sence?

Akmak mı, dönmek mi?

Bebek olarak doğdun, genç oldun ve öldün…

Bu kadarla sınırlı olduğuna inandırıldın…

Ana rahminde can bulamamışlar,

Afrika’da açlıktan çocuk olamamışlar

Savaşta ölüp giden genşler🌞

Yatağında çırpınıp can veremeyen yaşlılar…

Canlarını vura vura alırken ölüm meleği…

Ne öğrenmiş olabilir ki kısacık ömürde…

Var olmayı, var olabilmeyi mi?…

olan var olabilir mi?

 

Hiçbir şey yok sadece “ol”anı öğreniyoruz.

Kimseye zerre haksızlık yapılmayan

Müthiş sistemin içindeyiz desem

Güler geçer misin bana ?

Geçebilir misin “ben”den..

“Biz” olabilir miyiz gerçekten?

Cevapsız soruları bırak…

Hadi hep birlikte cevapları yaşamaya…



Haccecan

21.02.2022

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı Bekliyorum