Görev Beni Çağırıyor... Seni de...

8 Şubat 2022 Salı

Sancı


Olan bitenle ilgilenen milyonlar var zaten

Olanları yorumlayanlardan değilim

Olacakları hissedenlerdenim

Öngörenim, önden görenlerdenim

Olacaklar olmadı, doğmadı henüz

Gebe kadınken yükümü taşıdığım gibi

Karnımda bir dünya, omzumda ayrı bir dünya..

Zihnimde taşıyorum olacak onca şeyi…

Tüm evreni taşıyorum, yüküm ki o kadar ağır

Ki o yüzden çok iyi anlıyorum

Dünyanın çektiği sancıları

Vakti geldiğinde durduramayacak kimse

Doğacak olanları ve olacakları…

Bitmek bilmez doğum sancıları

Çıksın istersin içinden canının yarısı 

Bağırta bağırta geliyor ∞’luğun parçaları

Bir değil, yüz değil, bin değil, milyon değil…

Dünya doğurmayı bekler milyarca canı

Ondan yanmaktadır bu kadar canı

Haccecan 
08.02.2022

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı Bekliyorum