Görev Beni Çağırıyor... Seni de...

11 Şubat 2022 Cuma

Tercihim

 

Sanat müzikli şiir okuyorsunuz

Dinlemiyorsunuz okuyorsunuz

Dikkatinizi çekerim!!

 Kirin ve yoz'un önde olduğu şu zamanda

Şikayet edilen her ne varsa

Kaçıp sığındığımız hani

O kadar gereksiz ses var ki

Duyabilmek için

Sağır olup okumaktan başka

Şansımız yok müziği...

 

Bana en çok keman okumak yakışır

Notalarımı tutturabilirsem

Seni hüznün çölünde kavurmaya ant içtiğim

Notalarımı tutturamaz ise

O dişleri birbirine kırdıran

Sınıf tahtasında kayan tebeşir cızırtısı gibi

Köşe bucak kendinden kaçıran 

 

Sana ise en çok vurmalı darbuka yakışır

Hayatın ritmini tutturan, ayakları yere vurduran

Vurdukça insanın yüreğinde tınılar çıkaran

Vurmadığında yerinde kala kaldıran

 

Müziğin benim için önemini

Anlatamadım… Anlatamayacağım da sanki

Onu tanımlayacak kelime yok henüz

O duyguları  kimse yaşayamadı

O kadar yükseğe hiç çıkılamadı

Onun olmadığı boşlukta var olunamadı

 

Hayatımdan müziği çıkardığında

Geriye ne kalıyor biliyor musun?

Sensizlik…

O kadar ki büyük bir boşluk

Sensizlik mi yoksa

Müziksiz bir hayat mı diye sorsan?

Müziksiz olamam derdim.

Ki zaten sensizim 

Elimde bir müzik var 

Beni sana bağlayan…


11.02.2022

Haccecan

Yazarken dinlenildi

Hep bu şarkılar yüzünden


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı Bekliyorum