Görev Beni Çağırıyor... Seni de...

14 Şubat 2022 Pazartesi

Keşif

 

Binlerce, milyonlarca, milyarlarca

Bilginin içinde kayboldum

Binlerce, milyonlarca, milyarlarca

Evrenin içinde kaybolduğum gibi

Doğruyu söylediğini iddia eden çok da

Kim doğruyu söylüyor hiç bilemedim…

En sonunda döndüm kendime

Kendimde buldum doğru ve dahi her şeyi

Hep bulunmayı beklermiş içimde

Aslında herkes kendi için en doğruyu söylermiş.

Konuşmaya başladığımda keşfettim kendimi…

 

Güçlü,  bilgiyi gücüne güç katmak  

Zayıfın üzerinde otoritesini artırmak için kullandı

Güçlü, egosuyla mücadele ederken

Zayıf, üzerinde ki otoriteyle mücadele etti

Karşılıklı mücadele ediyorlar sanıyorken

Aslında herkes kendiyle mücadele ediyordu

Bu mücadelenin içinde güçleniyordu.

Zalim ile masum, fakir ile zengin, katil ile maktul

Aklına gelen ne kadar zıt kavram varsa

Birbirini iter sanırken aslında birbirini tamamlıyordu…

Olmamız gereken kıvama geldiğimizde

Keşfedeceğiz ve seveceğiz birbirimizi…



Haccecan
14.02.2022
Yazarken dinlenildi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı Bekliyorum