Görev Beni Çağırıyor... Seni de...

16 Şubat 2022 Çarşamba

Aşk

 

Öğrendim aşkın nasıl yaşanacağını da

Anlatayım mı sana da?

Aşkın ilk kuralı bir kuralın olmadığı

Yaşanılan bin bir çeşit aşktan

Sadece bir türünü yaşadığını

Yaşadığını en büyük aşk sanacağını

Sandıklarının ise nihayete vardırdığını

Vardığını sandığında tekrar başa sardığını

Bir girdabın içinde dolanıp durmayı ise

Aşk sanacağını…


Bir spiral döngüde dönmektir aşk..

Dışında gördüğün yansımaya dolanıp

Sonunda kendine doğru yol aldığın…

 

Her aşkın da kendi içinde vardır kuralları

Aşk’ta öyle kavuşmayı beklemeyeceksin

Bir bedeni arzuladığını sansanda

Dönmeye başka ne ikna edecekti ki seni

Kavrulacaksın, pişeceksin, yanacaksın

Spor sırasında kasların, aşk sırasında yüreğin

Yanar, yanar ve sızlar v sonra tekrar yanar

Büyür, büyür yüreğin v sonra tekrar büyür

Güçlenir, güçlenir v kendisi olursun gücün..

Yaşadığını sandığın değil ancak hissettiğin şeydir aşk…

 

Seni mıh gibi bağlayan, yerinde saydıran, öğretmeyenlerin…

Döndürmeyenlerin sandığın gibi olmadığını

 “aşk” değil, azap olacağını da öğrendim

Gitmeyi öğrenebilmenin önemini

Gidebilemediğin aşklarda oyalanmanın

Verdiği azap cehennemle bir iken

Cehenneme gönüllü girenlere ne denir biliyor musun?

Bir tek onu öğrenemedim.


Haccecan

16.02.2022

Dinlenildi

Bir güne 3. şiir

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı Bekliyorum