Görev Beni Çağırıyor... Seni de...

11 Şubat 2022 Cuma

Ben var ya Ben

Kadir kıymet bilenim ben

Deli gibi sevip, tapınanım ben

Sonra da hiç yokmuş gibi

Sırtımı dönüp gidenim ben

Ben var ya ben ah o işte ben

 

Ulu orta dövenim ben

Dolu dizgin sövenim ben

Sonra da bir şey olmamış gibi

Deli dolu sarılanım ben

Ben var ya ben ah o işte ben

 

Gözlerden sakınanım ben

Deli gibi kıskananım ben

Sonrada hiç umrumda değilmiş gibi

Tuhaf tuhaf davrananım ben

Ben var ya ben ah o işte ben

 

Herkesten çok bilenim ben

Bilgimle ezip geçenim ben

Sonrada hiç bilmiyormuş gibi

Cahil cahil konuşanım ben

Ben var ya ben ah o işte ben

 

En güzel gülenim ben

Gülerken birden ağlayanım ben

Sonra da ruhsuzmuş gibi

Duyguları yok sayanım ben

Ben var ya ben ah o işte ben


11.02.2022

 Haccecan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı Bekliyorum