Görev Beni Çağırıyor... Seni de...

8 Şubat 2022 Salı

Issızlıktan Varlığa...



Anlamaya çalışıyorum bir bir

Olan biteni, olacakları.. her şeyi ve herkesi…

Anladıkça doyamıyorum, daha fazlasını…

Hep daha fazlasını istiyorum.

Paylaşmalıyım bildiklerimi, anlatmalıyım..

Dinleyeni bulursam konuşmalı,

Bileni bulursam sormalıyım. 

 

Sevmeye aşinayım da sevilmeyi hissedemiyorum

Her işin hakkını vererek yapan ben

Sevmenin de, aşkın da hakkını verdim.

Yaşadım en dibini sonra çıktım en yükseğine..

 Sevildiğini bilmek ile sevildiğini hissetmenin...

arasında ki ince çizginin  üzerindeyim

Sevmenin de sevilmenin de ayrımının olmadığı

Uçlardayım…

 

Basamakları çıktım tek tek,

Çıktıkça yükseldim, yükseldikçe yalnızlaştım…

Yalnızlaştıkça sarıldım kendime…

Sarıldıkça buldum kendimi..

Buldukça gördüm ki, yetmiyorum kendime

 Beni değil, ben; bizi istiyorum.

Herkes çıkmalı, hepimiz olmalıyız burada

 

Dağ başlarında ki ayaz çekilecek gibi değil

Kar… kar ve kar..  hiç sevmem soğuğu doğrusu

Hepimiz bir olduğunda sarılıp ısınacağız

Isındıkça, ısıtacağız, ısıttıkça eriteceğiz buzulluğu

Şelaleler akacak, orman olacak, boşluk dolacak

Yaşanılır kılacağız ıssızlığı, var edeceğiz yokluğu

Yokluktan gelip ’luğa akacağız…


Haccecan

08.02.2022

Yazarken dinlenildi 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı Bekliyorum