Görev Beni Çağırıyor... Seni de...

7 Şubat 2022 Pazartesi

Deliliksin Sen!!!


Çocuklar yazmalı şiirleri

Çocuk şiir mi yazarmış?!

Çocuk şiiri yaşar… yaşar!

Çocuk gibi yaşamalı şiirleri

O zaman şarkılar çocuğa benzer

Kazanır eski masumiyetini, coşturur ruhlarımızı…

Saçları dalgalanır şarkının, tıpkı çocuğunun ki gibi

Musluk vanasından atını koşturur ’lukta

Sever “canım atım” diye çocuk, öper koklayarak…

Anne “saçlar koşar mı?” diye sorar çocuk

Koşar çocuk koşar.. rüzgârla dörtnala hem de…

Görür harflerin gözlerini kimseler görmezken.

Okuyor sanırken; kelimeler bizi gözlermiş meğer.

Kızar çocuk ve küfrederek der; “Deliliksin sen!” 

Erenler makamında olduğundan bilir kim olduğumu…

Öğretmen Ayıcık Bay Bobo’ya  “Bay Popo” der

Ve güler, gülerken de güldürür çocuk

Yürürken sorar “bu ne?” diye 

Cevabını beklemeden, anlar hemen zaten bildiğinden

Ötelerden her şeyi bilerek gelmiştir gelirken çocuk

“Çok tatlısın” diye sever, severken boğazlar,

Boğazımı sevgiyle sıkar, sevgiye boğar beni çocuk…

Öğlen vakti “ iyi aşkamlar” der çocuk

Aşka bular her bir anı..

Boğazımdan süt sağıp ılık ılık içer çocuk

İki sene emdiği memeden süt gelmeyeceğini bildiğinden.

Yeni yılı “sana da doğdun” diye kutlar çocuk

Yılın başında kutlar tüm kutlu doğacakları…

Ve bazen 90 yaşında nene olup “evladım” der çocuk

Yaşı benden milyon yıl büyük bu ruhun öperim ellerinden…

Mantığın duvarlarını yıkar ve mantıksızlığı normalleştirir çocuk

Ve aslında normallerimin anormal olduğunu öğretir çocuk…


Kaynak


 Haccecan

07.02.2022

Oğlumun söylediklerinden ilham alındı

Yazarken dinlenildi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı Bekliyorum