Görev Beni Çağırıyor... Seni de...

14 Şubat 2022 Pazartesi

O'da Sen

 

Oy kurban olduğum

Gönlüme akan şelalem

Pirim, misk kokulum

Kelimelere dökemediğim

İçimde ki şu yerini bilsen

O yeri kaybetmemek için

Dünyanın taşını toprağını, malını mülkünü bırakır

Fetih etmek için dört nala at koştururdun

Kafirin sevgisiz, azgın ordularıyla

Her türlü savaşı verirdin tek başına

Bilmiyorsun ki ve de bilemeyeceksin

Bildirmeyeceğim sana…

Bilmekten gelip “ol”mana çok var daha…  

 

Cennette yaşıyorum ben, bir hayal dünyasında

Sil baştan yarattığım bu evrende

Her şey o kadar gerçek ki

Bedelini peşin ödediğim

 “ol” dediğim her şey “ol”u veriyor bir anda…

Acıyı bal eyledim, hüznü ise neşe

Bal dolu kâselerden neşe ile

Yudum yudum içiyorum seni

Bu diyarda bir tek hayal var

Gerçek olmayan

O'da sen…


Haccecan

14.02.2022

Gerçek aşklara ithaf olunur

Dinlenildi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı Bekliyorum