Görev Beni Çağırıyor... Seni de...

7 Şubat 2022 Pazartesi

Var olmak..


Evrenlerin sıçradığı bir “ol”uşta

Durmaya hakkı yok kimsenin

Kalbin durduğunda ölürsün

Ceylanın durduğunda öleceği gibi

Durmak en çok ağaçlara yakışır

Ki onlarda durarak var oluyor

Kökleri uzanır toprağa

Birleşir yerin altında, halaya dururlar

Rüzgârdır müzikleri


Bu şiir ağaçlarla ve durmakla değil

Seninle ilgili olacaktı oysa

Sahi ne yapıyorsun şu an?

Duruyor musun bıraktığım yerde?

Konuşuyor musun ağaçlarla yine?

Oturuyor musun gölgesinde?

Her konuyu, şiiri ve durumu

Ben sana bağlıyorum yine

Sana varıyorum aslında

Yani bıraktığın yerde bıraktığın gibi

Duruyorum bende aslında

Köklerimiz birleşecek bir gün..

Böyle var olacağız belki de..!

Haccecan

07.08.2022

İki gündür uğraştığım ikinci şiir... 

Şiire verdim kendimi.. 

Biri beni durdursun.. 

Lafın gelişi. 

Kimse tutmasın beni..

Yazarken dinlenilmeye devam

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı Bekliyorum