Görev Beni Çağırıyor... Seni de...

31 Mart 2022 Perşembe

Gerçek mi? Hayal mi ?

 

Sevme, aman sevme…

Yumuşarsın, narinleşirsin, incinirsin

Ve de incilerin dökülür, toplayamazsın

 

Gelme, aman gelme…

Yorulursun, zorlanırsın, terlersin,

Ve de yollarda ayağına taş değer, kanarsın…

 

Bilme, aman bilme…

Cahilliğe vur, anlamazlıktan gel, aptalı oyna.

Ve de bilmenin sorumluluğu ağır gelir, kaldıramazsın

 

Duyma, aman duyma

Kapa kulağını, aç müziğin sesini

Ve de zaten sağır olursun yüreğinin çığlığını duyarsan

 

Senin için ben severim tüm her şeyi

Senin adına yürürüm sarp uçurum kenarlarında

Senin için hakikati anlatırım en gerçek haliyle

Senin için duyarım yüreğinin çığlıklarını

 

Tek kişilik filmin oyuncusu da benim yönetmeni de

Tek kişilik aşkın Leylası’da benim Mecnun’uda

Tek kişilikti bu hayat ve hep yalnızdım aslında

Senin adına her şeyi yaşamak da yaşatmakta bana düştü

Sen gerçek miydin yoksa hayal miydin hiç bilemedim oysa…


Haccecan

31.03.2022

Dinlenildi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı Bekliyorum