Görev Beni Çağırıyor... Seni de...

3 Aralık 2008 Çarşamba

Kahır.. hep kahır

" Mavi Rüya  " - El Emeği Yağlıboya Tabl
Resim

Mavidir gördüğüm sana her bakışımda,
Özgürlüktür vardığım her kanatlanışımda
Kahırdır ıraklar sensiz kalışımda
Haykırıştır bu, duymak istemediğin yakarışlarda

Anlamsızlığı yüklüyorum şiirlerime
İsyanları gizliyorum satır aralarına
Anlamak istemediğini haykırıyorum dünyaya!!!
Kâhır!! hep kâhır, yine kâhır, yine de kâhır!!!

Yollar!! Yollar!! Ey amansız yollar!!!
Yetmedimi yolcunuz; yola koyduğunuz
Bitmedi dönmeyecekleri yorduğunuz
Ardında bekleyenleri nice koyduğunuz

Haccecan

9 yorum:

  1. Şiir gayet güzel olmuş. Ama daha da güzel olabilir. Biraz daha kafa yorucu ve vurgulu olsa imiş daha da güzel olabilirdi diye düşünüyorum.

    Fotoğrafa gelince fazla söze gerek yok. Çok şey anlatıyor. Kompozisyon ve renk uyumu oldukça güzel.

    Elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  2. SON YOLCULUK

    NE DAĞLAR AŞTI BU YORGUN BEDEN
    NE ZORLU BELLER GEÇTİ,KARLA KAPLI.
    TEREDDÜTSÜZ ATLARDI
    CEHENNEM KAZANI GİBİ KAYNAŞAN SULARA,
    YILGINLIK, BEZGİNLİK NEDİR BİLMEDEN
    ÇALIŞIR HA BABAM ÇALIŞIRDI,
    GÜNDÜZ VE GECE.
    SEN SÖYLE
    EY SOLUK BENİZLİLERİN ULU MANİTUSU
    NEDEN BÖYLE

    DÜZ YOLDA DAHİ ZORLAMAKTA ŞİMDİ BENİ
    DESENE SAVDIM SIRAMI
    TÜKETTİM KENDİ KENDİMİ..

    :)
    ŞİİRE ŞİİR FOTONUN ÇAĞRIŞIMI

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ederim namlu, bu fotoğraf ilk bloğumu kurduğumda yayınladığım fotoğraflardan bir tanesiydi. İş yerinde odamı değşitirdiler, daha karanlık ve deniz görmeyen bir odaya geçtim, o karanlık ruhla bu şiiri yazdım, daha da çok yazacağa benziyorum :))

    YanıtlaSil
  4. sevgili hüseyin soykök,
    fotoğrafa bakıp yenimi yazdınız şiiri
    şiire şiirse yakın zamanda bu şiirinize karşılık bir şiir gelecek..

    YanıtlaSil
  5. mavidir gördüğüm derken, önceki odamda pencereden bakarken mavi denizi görürdüm,
    özgürlükmüş o bakışlar....
    şimdi ise yandaki binanın wc ve banyo pencerelerini görüyorum :((

    YanıtlaSil
  6. memursanız, mesai saatlerini belirli yerde geçirmek zorundasınızdır, bir nevi hapislik durumu. mavi denizi görmek bile özgürlükmüş bu mapushanede !!!

    YanıtlaSil
  7. bu yorumların böyle bölük pörçük olmasının nedenini merak eden yok tur ama hani olursa diye yazıyorum.
    mesai bitmek üzere, her an internet bağlantısını kesebilirler.. kesilmeden yazdığımı yayınlıyorum :)))))
    bu son yorumum :))))

    YanıtlaSil
  8. EVET DESEM DÜELLOYU KABUL ETMİŞ Mİ OLURUM.! :))

    YanıtlaSil
  9. düello mu? :))
    kısasa kısas, şiire şiir :)
    kim öle, kim kala sonunda bakalım :))

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı Bekliyorum